Medal of honor Allied Assault Spearhead

Status
Niet open voor verdere reacties.

IceBerg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hee mensen
ik heb een probleempje met mijn spelletje dat is MOHAAS
het probleem is dat als ik spearhead wil gaan spelen dat gewoon zie opstarten en dan sluit het zich zelf meteen af dus ik kom niet eens bij het welkom scherm kan iemand mee helpen alsjeblieft?:confused:
ik zou het HEEL erg op prijs stellen

Heeft het spel het ooit WEL gedaan? of is dit opeens?

Het kan natuurlijuk nooit kwaad om te zeggen: Installeer de nieuwste drivers van je videokaart.

Nee ik heb hem pas en hij heeft nog nooit gedaan
het start gewoon op en dan sluit het weer af.
en ik heb de laatste drivers al geinstaleerd want MOHAA doet het wel gewoon.

ik zal je gouden tip geven kijk eerst eens of het spel aan je eisen van je pc voldoen moohaa vraagt namelijk redelijk veel en anders vraag je een nieuwe cd

ik zal je gouden tip geven kijk eerst eens of het spel aan je eisen van je pc voldoen moohaa vraagt namelijk redelijk veel en anders vraag je een nieuwe cd

450 MHz Intel Pentium or 500 MHz AMD Athlon processor
128 MB RAM (256MB recommended)
8x CD/DVD-ROM drive
1.2 GB free hard disk space plus space for saved games, Windows swapfile, and DirectX 8.0
16 MB DirectX 8.0 compatible video card with OpenGL support

Ik weet niet wat voor Pc jij hebt hoor, maar dit is toch echt niet redelijk veel:p.

Maarja, misschien heeft TS wel een PC van 400 Mhz..je weet maar nooit.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem in dezelfde directory als Mohaa AA staan, heb hem daar ook in?
Kan mij herinneren dat je hem daarin moest installeren, maar kan het mis hebben.

ja hij staat in de zelfde map als mohaa en ik heb dit
// My system:
// Celeron(R) CPU 2.60GHz
// 1024 MB RAM
// NVIDIA GeForce FX 5200, 256MB

mensen ik heb ook een probleem met medal of honor spearhead.
ik heb hem geinstraleerd enzo maar sl ik het nu wil spelen dan krijg ik een zwart schrem.
dan moet ik ctrl+alt+del intoetsen en dan taak beendigen, maar wie kan mij helpen.
ik heb net een nieuwe pc van dell met windows vista ligt het daar aan?
ik hoor het graag.

groetjes
raoul
:D

Probeer deze eens.

Voor de TS, herinstalleer ook je DirectX drivers eens.

Heb het probleem hier niet, niet op XP en niet op Vista, wordt dan lastig een antwoord te verzinnen.:)

ik heb hetzelfde probleem bij mij deed hij het alleen eerst wel mijn moederboard is namelijk kapot gegaan.
nu ik een nieuwe heb zit er ook weer nieuwe windows xp op
met een geforce 5200 videokaart alleen heb ik een 93.71_forceware driver gedownload hij vraagt niet meer naar openGl alleen ik krijg geen menuscherm hij gaat.

kan ook iemand me hier mee helpen.

hij start bij mij ook niet op:S

ik heb een probleempje als ik mohaas of mohaa opstart.. start hij bijna op en keer dan weer terug naar windows., en dan komt er dit te staan:

GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Weet iemand wat dat betekend., want hij deed het op mijn oude pc wel:confused:

Hij kan de OpenGL dus niet vinden, wat meestal in de nieuwste drivers zit.

Even downloaden en dan moet 'ie het weer doen ;)

Ik heb MOHAAS op de PC staan, alle 2. Voor heen deden ze het nog op deze computer. Alleen hebben we pas een nieuwe video kaart en nog wat nieuwe dingen er op gekregen. En nu doet dit spel Medal of honor Allied Assault Spearhead het niet maar Medal of honor Allied Assault doet het wel... Bij Medal of honor Allied Assault Spearhead krijg ik het opstartscherm. Maar dan gaat het weg en krijg ik een bericht wel/niet verzenden?
Kan iemand mij helpen aub?

alvast hartelijk bedankt

Ik heb zelf een MoHAA(S) clan www.soc.nl.tp

Maar het kan komen door dat je pc wat verouderdt is. Koop een nieuwe is de enige oplossing.

Maar als je MoHAAS hebt gedownload, kijk dan op *knip* en op dit forum zijn ook nog wel wat pro's: www.generalgaming.be.tt

Succes!
AfterUser

Laatst bewerkt door een moderator:
Wellicht heb ik de oplossing voor je.

Download het Programma nHancer http://www.nhancer.com/ en installeer deze.

Open het programma en zoek in de lijst met games naar Medal of honor Allied Assault

Klik vervolgens rechts boven op het tab Compatibility

Zet, voor zover dat nog niet het geval is, een vinkje in het vakje voor Driver Extention Limit.

En maak van het getal wat onder Driver Extention Limit staat het volgende: 11A8

Mocht er worden aangegeven dat je niets mag veranderen ga dan naar Opties en klik op Allow override on predefined settings.

Ik heb precies hetzelfde probeel gehad een aantal maanden geleden en heb sinds deze oplossing nooit meer een probleem gehad. :thumb:

Een link hieruit verwijderd, ik heb die ook uit andere berichten van jou verwijderd. Het linken naar sites waar je cracks/serials/No_cd/dvd patches, kunt vinden is niet toegestaan.

excuus nogmaal, maar dit was een clansite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan