Medal Of Honor Breakthrough probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
hallo, ik speel Medal Of Honor Breakthrough

ik heb nu een nieuwe pc, en ik heb het spel er gewoon opgezet

(mijn spel is legaal! op cd)

nu heb ik het spel geinstaleert, maar als ik er nu op klik start het spel op, console,
zwart beeld, en dan zit ik weer op het bureaublad, zonder een menu of een foutmelding snapt iemand dat ?

hoe kan ik dit oplossen ?

Je zegt dat je een nieuwe PC hebt.
Ik denk dat daar Windows Vista op staat, en daar werken een aantal oudere spellen niet op.
Kijk een op de site van de ontwikkelaar of er een patch o.i.d. staat en installeer die.

Staat NIET in de lijst van Vista Compatible Games, ook niet met patch...

Je zou, als je Windows XP, of 98 nog op een CD hebt staan hem kunnen installeren in Virtual PC.
Of hij dan nog helemaal OK loopt, dat weet ik niet.
Maar je kan het altijd proberen:thumb:

ik heb windows XP erop laten zetten, hij stond erop, dat hebben die mensen van de winkel gedaan,
maar die hebben een 1 of andere patch gedownload, en hebben wat is het betsuuring systeem aangepast zeggen ze, maar ik weet niet meer wat, en hun weten ook niet meer wat ze gedaan hebben.

weet iemand misschien waar je die patch kunt downloaden ??

En ook vaag dat de mensen van de winkel niet weten wat ze hebben gebruikt :confused:

Een zwart scherm heeft meestal te maken dat je niet de bijhorende direct x versie geïnstalleerd hebt. Deze kan je normaal vinden als je de cd of dvd-rom verkend in een mapje genaamd direct x. Te oude drivers of een niet ondersteunde 3d-kaart kunnen ook de oorzaak zijn. Ga eens naar start,uitvoeren,typ hier dxdiag druk op enter ga naar het tabblad beeldschem en vertel mij wat er achter naam en datum staat. De driver datum mag maar een paar maand oud zijn.

er staat Datum: Dinsdag 18 September 2007, 22:56:18 (vandaag dus)

directX versie: DirectX 9.0c (en een heel nummer er achter)

MOH draait op DirectX 8.0 of hoger, dus daar kan het niet aan liggen :confused:

waar is naam voor nodig ?

en dat zawrte scherm hoort zo, je krijgt eerst een zwart scherm, en dan normaal gesproken dat EA Games filmpje, maar die zie ik niet, hij valt dan weer terug op het bureaublad :(

Laatst bewerkt:
Ben je wel gegaan naar het tabblad beeldscherm. Als je doet wat ik zei dus dxdiag intypen bij uitvoeren op ok drukken dan kom je eerst in het algemene infoblad nu moet je wel eerst nog op beeldscherm klikken. Die informatie heb ik nodig. Dat is om te controleren of 1) je 3d-kaart ondersteund is 2) zo kan ik je helpen voor je stuurprogramma's uptedaten 3) de datum is om te oordelen of oude drivers gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan