Medal of Honor - Breaktough

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom op Helpmij.:)

Heb je een illegale Key? Of maak je gebruik van Cheats/mods?

Welkom op Helpmij.:)

Heb je een illegale Key? Of maak je gebruik van Cheats/mods?

Illegale key is bij dit spel niet echt van toepassing, ondanks dat het illegaal is en blijft. De beveiliging is nooit optimaal geweest en zal dat ook niet meer worden.

Cheats en mods daarentegen zorgen wel voor problemen. Maar gebant worden kan ook heel simpel doordat je Ping te hoog is of de server vol.

Eigenlijk hebben we meer info nodig, zoals wanneer je gebant word, tijdens het inloggen of na een tijdje spelen...

misschien cheat hij wel, ik denk persoonlijk dat je bij de admins van het spel moet zijn:thumb:

Deze servers zijn allemaal zeer goed in te stellen, dus dat je bij de admin moet zijn is vrij logisch.

Maar gekicked worden door een te hoge ping of iets dergelijks is alleen uit te vogelen als we meer info krijgen.

Wat ik daarmee zeggen wil is dat ook ik wel eens geband ben bij een server. Om de eenvoudige reden dat de admin het niet kon hebben dat ik hem doodschoot. De opties om gekickt te worden zijn eindeloos.

Laatst bewerkt:
Ik heb geen cheat alleen ik wordt steeds gebant.. En ik kan vele servers niet in

Dat lijkt mij denk ik wel een probleem wat met je ping te maken heeft, dat de server je er automatisch uitstuurt als het te hoog is.

Of een firewall probleem als het voor alle servers geldt. Probeer eens of je je firewall open kunt zetten voor MoHb.

Heb je draadloos internet? Probeer dan ook eens een server uit te zoeken die wat dichter bij huis ligt. Ik heb bij mezelf gemerkt dat ik op een server uit USA een hogere ping heb dan bij servers uit duitsland en engeland. Meestal word er bij de naam van de server wel vermeld waar deze zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan