Medal of Honor Pacific Assault - videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrCorpse

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
ik heb zojuist MOHPA gekocht en op de achterkant stond dat er een NVIDIA GeForce 3 of hoger nodig is.
Ik heb een NVIDIA GeForce 4 MX/MX
Heb het spel juist geinstalleerd, wil ik het gaan spelen krijg ik de volgende foutmelding;

Voor Medal of Honor Pacific Assault(tm) is een videokaart met volledige ondersteuning van DirectX 8.1 vereist. De videokaart in dit systeem biedt geen volledige ondersteuning voor DirectX 8.1.

De volgende videokaarten zijn getest onder Windows 2000 en Windows XP:

ATI Radeon 8500, 9000, 9200, 9500, 9600, 9700 en 9800.
ATI Radeon x300, x600, x600 en x800

vidia GeForce 3, 3ti, 4, 4tin Nvidia GeForceFX 5200, 5300, 5500, 5600, 5700, 5750, 5900 en 5950.
Nvidia GeForce 6800

Maar ik heb toch een GeForce 4??? dan zou hij het toch gewoon moeten doen?
ik heb directx 9 geinstalleerd, de nieuwste drivers geinstalleerd en ook de patch voor MOHPA...
Hoe kan dit???

Volgens mij is het een DirectX 7 kaart, alleen de GeForce 4Ti familie had DirectX 8 ondersteuning.

Die 4 MX is een doorontwikkelde 2 MX, de andere een doorontwikkeling op de 3 series.

Volgens mij is het een DirectX 7 kaart, alleen de GeForce 4Ti familie had DirectX 8 ondersteuning.

Die 4 MX is een doorontwikkelde 2 MX, de andere een doorontwikkeling op de 3 series.

Maar ik heb zat spelletjes gespeeld die directx 8 nodig hebben, en die deden het prima!

Far Cry had directx 8 nodig, en deze heb ik prima kunnen spelen.

Tja, je kunt het wel vol blijven houden, maar die Far Cry is een zelfs DirectX 9.0B spel, maar die draait ook op OpenGL, Mohpa niet.

Ralph Smeets(Tweakers.net) zei:
SiS maakt behalve chipsets voor AMD en Intel processors ook GPU's. Tot nu toe hoefde je niet veel prestaties van een SiS grafische kaart te verwachten, maar daar gaat verandering in komen, tenminste als we SiS mogen geloven. Met de SiS 33x lijn van grafische chips probeert SiS het marktsegment te betreden van de nVidia GeForce4 MX. Hiervoor brengt SiS drie verschillende GPU's uit, de SiS 332, 334 en 336. Die het respectievelijk tegen de GeForce4 MX 420, 440 en 460 moeten gaan opnemen. De drie GPU's van SiS zijn allen DirectX 8.1 compatibel en dat geeft hun een neuslengte voorsprong op nVidia, daar de GeForce4 MX een DirectX 7 GPU is.

okee, dan zal ik ff moeten wachten op mn nieuwe pc'tje, bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan