Medal of Honor Spearhead patch werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ruru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruru

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Hoi,
Na enige jaren wil ik weer MOH: Spearhead gaan spelen. Het probleem is alleen dat je om online te spelen 2 patches nodig hebt.. patch 2.11 en patch 2.15..
Deze beide patches heb ik gedownload en geinstalleeerd. Het probleem: HIJ PAKT ZE NIET! :(

Als ik na de install naar multiplayer ga staat er dat ik nog steeds versie 2.0 heb en alle servers 2.15 zijn, de install lukt dus gewoon niet

Er is een manier om dit op te lossen, het is me enkele jaren geleden ook gelukt. Het betreft geen orgineel daarom pakt hij 'm niet waarschijnlijk. maar er is wel iets waardoor hij werkende moet zijn te krijgen. Wie weet het??

Deze vraag is al in 2003 gesteld met een soort van oplossing die hij hiet niet kon vermelden, ik kan deze persoon geen prive bericht sturen..
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=116816

misschien weet iemand hier het? of kan mij de link/site mailen die hij bedoeld?

Bedankt

Met Spearhead is het
MOH:AA installeren,
hoogste patch voor MOHAA installeren (downloaden van officiele site)
MOH:SP installeren
2.0 naar 2.11 installeren (downloaden van officiele site)
2.11 naar 2.15 installeren (downloaden van officiele site)

En daarna de minder legale acties uitvoeren met de juiste spearhead (2.15) versie

Laatst bewerkt:
Welke taal is jou MOHAA/MOHSP en welke talen gebruik je qua patch?

(is de MOHAA patch wel goed gegaan?)

En welke multiplayer client gebruik je? Gamespy of de versie die in MOHSP intern zit (ik heb nl Gamespy niet geinstalleerd en gebruik de serverviewer van MOHSP zelf

Zodra je hem hebt draaien moet je ook even http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=225565&highlight=mohaa lezen (mijn post) en dan die twee gelinkte files downloaden en toevoegen aan je mohaa mappen.... krijg je wat betere graphics :)

Laatst bewerkt:
probleem

Ik heb onlangs spearhead weer op mijn computer gezet uiteraard met medal of honor allied assault er bij!

Maar ik wil hem gaan patchen maar hij pakt de 2.11 niet

De installatie van de patch lukt wel, en dan ga ik de game in en dan geeft ie nog steeds aan dat ik moet patchen.

kan iemand mij hier bij helpen

alvast bedankt jorddos

IK HEB OOK NOG STEEDS HETZELFDE PROBLEEM,

hoe hebben jullie het opgelost(A)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan