Medal of Honor

• Onderwerp starter Onderwerp starter poi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Als ik MOH wil opstarten vraagt het programma om de cd, die stop ik erin, maar toch blijft ie zeuren om de juiste cd.
Wie kan mij helpen?

ik denk dat het hier om een illegale versie gaat of niet soms , als het wel zo is mogen we je hier niet bijhelpen , als het nie zo is probeer EA is te raadplegen

Ik heb MOH vanmiddag aangeschaft. Ik heb allebij de cd's eerst in een map gekopieerd en daarna gebrand.
Het is me namelijk al eerder gebeurd, met Soldier of Fortune, dat de eerste cd (die je nodig hebt tijdens het spel) dusdanig was bekrast, dat ie het niet meer wilde doen.
De originele cd's van MOH doen het wel gewoon.

Dan gebruik je die toch gewoon
, ik denk dat we je , er niet verder mee kunnen helpen want dan komen we toch op cracks uit .

Het word inderdaad illegaal als we hierover doorgaan, en het lijkt mij dus gewoon verstandig dit neit te doen!

Aangezien je MoH blijkbaar hebt gekocht en de kopie van de CD voor eigen gebruik is, is het legaal een crack te gebruiken.

Update eerst naar v1.11 en installeer daarna de crack.

IS het nu ook legaal de nocd crack te gebruiken? hmm lokken ze het wel uit om bij een kameraad te installeren en dan met crack zonders cd te spelen.......

Geplaatst door toetje33
IS het nu ook legaal de nocd crack te gebruiken? hmm lokken ze het wel uit om bij een kameraad te installeren en dan met crack zonders cd te spelen.......

Ja, in dit geval mag dat wél. En uiteraard mag die kameraad die CD niet gebruiken, het is alleen toegestaan voor de houder van het origineel (in dit geval dus duidelijk poi).

Ja ik bedoel dat ze dat dan uitlokken.... vind je dat niet gek?

Tsja dat is zo'n grijze zone....

Uiteindelijk is dat de verantwoordelijkheid van de gebruiker :p

Geplaatst door KwarK
Tsja dat is zo'n grijze zone....

Uiteindelijk is dat de verantwoordelijkheid van de gebruiker :p

Tja misschien wel ja....

Ik vind het wel dat ze het uitlokken... maar goed back ontopic:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan