Medal of honour probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

fniels

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Heb net MOH geinstalleerd. Alles OK. Spel start ook mooi. Tot ik kies voor nieuw spel en daarna voor oefen...
Dan start dit op, de balk verschijnt en vervolgens sluit het spel af. Krijg dan zo'n melding dat XP de fout wil doorgeven aan microsoft. Maar geen concrete foutcode. Ook in veilige modus (gebruik XP Home SP1) al geprobeerd. Helpt niet.

Mijn pc is een pentium 4 - 2.66 Hz.
512 MB Geheugen.
Videokaart: 128 DDR ATI Radeon 9800 64 MB
Geluidskaart: Creative SB Live! Series

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn. Volgens mij heb ik ook de nieuwste drivers. Heb ook al een patch gedownload van de ea site. Helpt echter ook niet.

In de leesmij staat dat je in de veilige modus de 3d kaart of soundkaart uit kunt zetten om te testen waar het probleem zit. Iemand enig idee hoe dit moet?

Hoop dat iemand me kan helpen. Het lijkt me een mooi spel, maar zonde als het niet draait.

Nee, ik krijg geen foutmelding. Gebeurt ook pas als ik in het hoofdmenu ben en het spel wil starten, na de intro etc.

Misschien is het iets wat met je directx te maken heeft, ik heb namelijk zo'n zelfde probleem gehad met mohaa. Nadat ik directx opnieuw had gëinstalleerd werkte de game wel!

Suc6,

Luke

Ik heb reeds alle tests met DirectX gedaan. Hier zit het probleem dus niet in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan