Gaan we weer, volgende probleem met windows 10: Mijn mede8er staat opeens niet meer in mijn netwerk.
In windows 8 stond hij er nog, maar na de update is hij verdwenen.
Omdat hij niet meer in het netwerk staat, is mijn seagate personal cloud (met kabel op modem aangesloten) ook niet meer te vinden op de mede8er. De personal cloud is nog wel te vinden op de pc (netwerk).
De laatste dagen internet afgezocht en van alles geprobeerd, maar hij is niet te vinden.
Oke, wat heb ik zoal geprobeerd:
vast IP adres gegeven aan de mede8er (in het zyxel modem is hij gewoon zichtbaar, daar is hij middels kabel aangesloten)
Via W10 instellingen, apparaat toevoegen, ... geen apparaat gevonden
Instellingen op mede8er gewijzigd (NAS mode staat op aan, UPnP op uit)
Via dos een ping verstuurd, kreeg keurig reply
In netwerk staat bij "andere apparaten" de realtek media render, wat volgens internet de mede8er is, maar ik kan helemaal niks met dat icoon (eigenschappen geeft amper informatie)
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt
In windows 8 stond hij er nog, maar na de update is hij verdwenen.
Omdat hij niet meer in het netwerk staat, is mijn seagate personal cloud (met kabel op modem aangesloten) ook niet meer te vinden op de mede8er. De personal cloud is nog wel te vinden op de pc (netwerk).
De laatste dagen internet afgezocht en van alles geprobeerd, maar hij is niet te vinden.
Oke, wat heb ik zoal geprobeerd:
vast IP adres gegeven aan de mede8er (in het zyxel modem is hij gewoon zichtbaar, daar is hij middels kabel aangesloten)
Via W10 instellingen, apparaat toevoegen, ... geen apparaat gevonden
Instellingen op mede8er gewijzigd (NAS mode staat op aan, UPnP op uit)
Via dos een ping verstuurd, kreeg keurig reply
In netwerk staat bij "andere apparaten" de realtek media render, wat volgens internet de mede8er is, maar ik kan helemaal niks met dat icoon (eigenschappen geeft amper informatie)
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt