Media apparaten op UPC Cisco epc3925 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Everlast00

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2012
Hey allemaal.

Ik heb internet & telefonie van UPC, met de router Cisco EPC3925.
Nu wil het geval dat ik mijn XBox 360 (met ingebouwde wifi) en mijn home cinema set (LG HX551) wil connecten met het internet. Voorheen lukte dit gewoon met mijn KPN box, maar sinds ik bij UPC zit kan ik niet automatisch verbinden. Bij beide apparaten wordt mijn UPC**** netwerk wel gevonden, kan ik gewoon inloggen met het wachtwoord, maar vervolgens verbindt hij niet.

Ik heb ook getracht automatisch een ip-adres aan te geven, zoals 192.168.1.50, en gateway 4.2.2.2 te gebruiken of iets dergelijks.
In de router heb ik MAC filtering uitgezet.
Wireless security mode staat op WPA-2.

Ook heb ik bij port range forwarding de poorten 53, 80, 88, 3074 en 1863 ge-enabled. (Dit las ik ergens). Met als protocol Both (opties waren UDP, TCP en Both - geen idee welke..). En het ip-adres op 192.168.1.11 gezet. Maar ook daarmee kan ik met XBox niet connecten.

Leuk, al die termen, maar ik ben niet echt thuis in de netwerken, dus ip-adressen, dns, gateways enzo zeggen mij vrij weinig.

Heeft iemand een idee hoe ik deze twee apparaten kan connecten?

Mijn dank is vijftien meter.

Zet de modem eens opnieuw aan. Staat er in die apparaten ook nog de oude verbinding met KPN ingesteld (Voorbeeld in Windows: Naamloos.jpg)? Verwijder die dan.

Suc6!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan