Media Center Edition 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wipneus

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2001
Berichten
645
Kan ik als ik een duits media center edition heb kan ik dan daarover een nederlandse versie zetten?

Is daar al enige duidelijke uitleg over te vinden hoe Media Center Edition precies werkt?

Kan ik nog gewoon computeren of is het alleen met de afstandsbediening werken?

Ik moet of kan kiezen tussen eentje van Mediamarkt Duitsland

Of Mycom
 
Ik werk voor HP (via een partner) en geef regelmatig demonstraties van het Media Center. Deze worden nu regelmatig gegeven in o.a. BCC vestigingen door het hele land. Voornamelijk op donderdag, zaterdag en zondag. Als je mij vertelt waar je woont, kan ik je vertellen waar binnenkort een demo bij je in de buurt is.
De werking van het MC is niet zomaar uit te leggen, je moet het echt een keer zien. Wel belangrijk is dat je het niet ziet als een PC, maar als een vervanging van o.a. videorecorder, TV, HD-recorder, DVD-speler, stereo-toren, e.d.
Achter het Media Center draait gewoon Windows XP. Wanneer je het blauwe scherm van het Media Center afsluit kom je dan ook in Windows XP terecht. Als je een draadloos toetsenbord en muis hebt kun je dus lekker op de bank je e-mail bekijken, internetten en spelletjes doen. Navigeren in Windows met de afstandsbediening is enigszins mogelijk, maar dat gaat lang niet zo makkelijk als met de muis.
 
Hallo Fuego

Ik woon in Venray (tussen venlo en Helmond)
Ik zag dat Hp een hele mooie pc (MCE) te koop aanbied bij Mediamarkt duitsland. Weet jij of deze congiguratie ook ergens voor die prijs hier in nederland te koop is?
Zie link in vorige vraag.
Kan ik deze dan ook blijven gebruiken voor spellen.
Wat is de kwaliteit van de videokaarten voor zulke systemen. Wat zou je adviseren als ik een nieuwe computer ga kopen? Heb nog een pc van 1998 die haast aan vervanging toe is.

Groetjes
 
Vandaag (zaterag) is er een demo bij Modern Electronics in Venlo. Net als 18 en 30 december. 8 Januari staat er een collega van mij bij de Dynabyte in Venlo.
Verder is er vrijdag 17 december een demo bij de BCC in Helmond.
Meer staat er (voorlopig) nog niet op de planning bij jou in de buurt.

De vaste prijzen zijn € 1199,- voor de standaard versie (MC 1170) en € 1499,- voor de geavenceerde versie (MC 1190). De specificaties kun je vinden op hp.nl. Naar mijn weten zijn beide systemen prima geschikt voor spellen, maar wellicht kun jij daar aan de hand van de specs een beter antwoord op geven. Spelletjes die je op de PC uit '98 draait draaien hier absoluut prima op.

Groetjes,

Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan