Media Center ehshell.exe Common Language Runtime Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

The7thStranger

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2007
Hey,

Ik heb sinds kort XP MCE 2005 op m'n oude pc draaien. Alles loopt goed behalve Media Center zelf (ehshell). Als ik Media Center op wil starten wordt het scherm zwart en krijg ik een melding dat er een Common Language Runtime fout is en dat er geen foutopsporing mogelijk is. Als ik op ok druk kom ik terug op m'n bureaublad, en als ik op cancel druk krijg ik een tweede foutmelding dat er geen foutopsporing mogelijk is (zoals het eerste scherm ook al aangaf). Ik heb al geprobeerd om met Regsvr32 de processen opnieuw op te starten, wat geen zin had. Vervolgens heb ik alle .NET Framework programma's verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nog steeds niets. Daarna heb ik van de Microsoft site de laatse .NET Framework bèta geïnstalleerd. Nog steeds niets. Toen heb ik alle update-pakketten voor XP Media Center 2005 geïnstalleerd. Ook daarmee schoot ik niets op. Toen heb ik van ellende heel Windows XP maar opnieuw geïnstalleerd, maar ook daar schoot ik niets mee op. De kans dat er andere software voor problemen zorgt is heel klein aangezien alleen Office 2007 en NOD32 zijn geïnstalleerd. Ik heb echt van alles geprobeerd maar ik weet het niet meer. Ik heb veel zitten googelen, en ik lees dat veel mensen het probleem hebben, en hun wordt aangeraden alle updates te verwijderen, maar bij mij werkte het al niet toen ik m'n XP MCE net had geïnstalleerd, en dus nog geen enkele update had..

EDIT: Heb het zelf al gevonden, update heeft het opgelost..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan