media center met ziggo alles in 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
Hallo

ik heb nu een oude pc tijdelijk op me kamer van me zusje. (die is beter .. weet zij veel)
maar nu zit ik windows media center in te stellen en kom niet echt vooruit... we hebben dit pakket bij ziggo:
https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/basis

het is bij mij zo aangesloten:
kabel komt naar binnen -> modem -> versterker-> pc met afstandbediening voor media center van hp
bij de tv komt naar binnen -> modem -> doos waar je een kaart in steekt met afstandbediening ->tv met afstandbediening maar zonder gebruik

ik heb geen idee wat te doen dus meschien weet iemand het?

gr pascalboy

de aangesloten apperaten daar staat versterker bij wat is dat.
bij de tv staat ook modem heb jij er 2.
plaatjes willen nog wel eens helpen.
de tekst is zo verwarrend.

alsje:

tekening:
Naamloos2.png

versterker die hetzelfdeidee heeft :
002113.jpg

------rest is gewoon lol dat weet iedereen;p----

modem:
modem.jpg
ziggo kasje
zon idee dan..ziggo-humax-ihdr5050c.png
tv:
tv.jpg

versterker:
002113.jpg

pc
hp_pc.jpg

Één ding eerst. Zet die versterker (coax versterker) bij waar de kabel binnenkomt.
Verder snap ik er nog geen hout van. Je hebt je PC aan coax hangen? (Ontvanger in de PC?)

er zit gewoon een wintv kaart in. en 1 meter ervoor een versterker want hij moet na nog twee tv;s boven en ik zit na de versterker op 1 splitter.

Hallo Pascalboy,
Hier leesvoer over media center: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Getting-started-with-Windows-Media-Center
Hoeveel meter kabel zit er tussen de Ziggo aansluiting en de vesterker?
Al dit ruis(veroorzaakt door lengte kabel) zal nog eens versterkt worden. Vandaar dat je de versterker zo dicht mogelijk bij de Ziggo aansluiting moet zetten.
Deze versterkt dan het signaal zodat het de meters er na goed kan overbruggen.
Bij voorkeur dan ook elke aansluiting (tv) er na een eigen kabel. (Splitters dempen ook het signaal)

ik geloof dat ik nu wat ontvang! wel slecht beeld...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan