?Media center PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Q6600 bijvoorbeeld staat als 1 van de zuinigste quadcores. Zou dus ook moeten gelden voor een Q6700.
Dus waar heb je het over en waar haal je je informatie vandaan, informatie van uit het jaar 2000?
95 watt voor een quadcore is niet veel hoor.

Het mooie van alles is dit: Overklokken van een Q6600 (waar heb je het over en dat wil ik nooit doen joh) met een stockfan en niks extra's veranderd kan makkelijk. Je kan hem makkelijk bijvoorbeeld op de 2.8Ghz of 3.0Ghz zetten zonder zorgen. De temps zullen niet veel stijgen. Boven de 3.0Ghz zou ik wel voor andere koelingen gaan zorgen. Dus je kan al voor weinig een snelle pc hebben. Alleen het cache geheugen blijft op 4x2MB staan. Maar daar zal je echt geen kopzorgen van krijgen, dat weet ik zeker.

AMD zijn niet voor niets zo goedkoop. Ga maar eens op wat sites kijken zoals tweakers.net en kijk eens naar de tests die ze uitgevoerd hebben. Dan zie je dat AMD processoren allemaal ONDER de INTEL staan. Ze zijn gewoon verslagen, maar niet iedereen wilt dat nog geloven!

nou ik denk dat ik inderdaad voor die Q6600 ga, ik ben ook meer een intel fan en de benchmark wijst idd hetzelfde uit.

Welke videokaart kan ik het beste gebruiken misschien de ATI Radeon HD 4850?

wat ik ook nog een zeer lastige vind is de tv kaart moet ik gaan voor upc digitaal en dan gaan voor 2x floppdtv kaarten waar de meningen over verdeeld zijn, of gewoon het standaard upc signaal en welke tv kaart zou ik daar dan bij gebruiken.

Echt goede antwoorden over tv kaarten zijn er niet echt te vinden volgens mij.

nou als jullie hier eens over heen willen kijken en je mening willen geven dan gaat het denk ik toch dit worden om een beetje de kosten te drukken.

-Thermaltake DH101/display
-Amd Phenom X3 8750
-Gigabyte GA-MA78GPM-DS2H
-Kingston 4GB Valueram DDR2-800 kit
-Zalman ZM500-HP
-Asus Mycinema-P7131
-Samsung Spinpoint F1 750GB
-Samsung SH-S223F DVDRW
-Win Vista SP1 32BIT (toch)
-Logitech dinovo Edge
-Logitech Z-Cinema

Dit alles ga ik graag combineren met:

Philips 42PFL9603

Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties, misschien ben ik iets vergeten of kijk ik ergens langs.

Bedankt voor al jullie tijd en reacties:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan