media center van premium naar business, kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
ik heb 2 laptops staan met op 1 laptop Vista Premium en op de andere Vista Business. Ook heb ik nog een nieuwe ongebruikte Premium liggen, en dit alles is legaal. Nu wilde ik de Business van die laptop afgooien, en de nieuwe Premium daarop installeren. De reden hiervoor is dat windows mediaplayer en dvd maker niet in Business zitten, en daar maak ik juist veel gebruik van. Omdat die Business op de laptop voorgeinstalleerd was ben ik bang dat ik mij een hoop onnodige problemen op de hals haal. Is er geen mogelijkheid om op de een of andere manier windows mediaplayer en dvd maker op die Business laptop te zetten?
mvrgr. Kanyarat.

Hoi,

Er is weinig op tegen om het te proberen ......
Waarschijnlijk heb je recovery-cd's of een pre-installed recoverymogelijkheid op een tweede partitie staan.
Ga eerst na hoe je dat moet doen, voordat je premium gaat installeren.

Het liefst installeer ik premium helemaal niet. Als ik alleen windows mediacenter op de laptop met vista business kan krijgen vind ik het allang goed. Om te proberen dat van de recovery cd te halen gaat me wat te ver, omdat ik daar gewoonweg geen verstand van heb.

Het liefst installeer ik premium helemaal niet. Als ik alleen windows mediacenter op de laptop met vista business kan krijgen vind ik het allang goed. Om te proberen dat van de recovery cd te halen gaat me wat te ver, omdat ik daar gewoonweg geen verstand van heb.

Je kunt mediacenter ook helemaal niet installeren in Vista Business. Om het toch te krijgen moet je juist wél premium installeren.
Gezien je twijfel hierover, raad ik je ook niet aan het zelf te doen, maar er een kennis bij te halen die het voor je regelt .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan