Media composer software werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

leondebarbon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2010
Berichten
1
Goeiedag,

Ik heb op mijn laptop windows 7 gezet, alle drivers zijn geinstalleerd, alles werkt, 64 bit (legaal en niet gedownload als je dat afvraagt :))

ik heb ook avid media composer, deze software werkt op windows 7 64 bit, de trial versie kan ik 100 procent draaien, maar ik heb hier een programma om hem te kunne activeren (legaal ook :)) maar wanneer ik deze draai, zegt hij dat hij enkel op een 32 bit systeem kan activeren.
Ik heb geen methode om dit systeem te activeren op een 64 bit systeem, en aangezien ik net mijn laptop heb geherinstalleerd, zou het stom zijn dat ik een van mijn belangrijkste programmas niet meer kan gebruiken.

ik heb ook al compatibility mode geprobeerd met windows xp, maar deze blijven allemaal 64 bit draaien, is er misschien een mogelijkheid om mijn activatie programma te laten draaien in een 32 bit omgeving, maar effect heeft op mijn 64 bit ?
ik dacht eraan om mss Windows virtual pc te downloaden en installeren, en dan in die omgeving 32 bit windows te draaien en zo te activeren ?

of weet iemand mischien nog een ander idee?

alvast bedankt
- leondebarbon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan