media kastje

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
1.497
Goed in eerste instantie zal ik maar gewoon eerlijk zijn.
ik heb hier helemaal geen verstand van, dus daarom stel ik ook deze vraag.

ik zit nu al een tijdje aan te denken om een media kast te kopen die ik als een soort van dvd speler aan mijn kleuren tv kan aansluiten (ja ik weet het, ik ben nog van de oude stempel :rolleyes:) en dan betekent dus dat ik alleen een scart aansluiting heb.

nou dacht ik zo (corrigeer me als ik fout zit)
als ik nou een kastje had die op wifi gaat die zet ik naast de tv en die sluit ik aan via scartkabel aan mijn tv.
op mijn computer kan ik dan media bestanden versturen via wifi naar de media kast
zodat ik bijvoorbeeld dvd's kan kijken via de media kast op mijn kleuren tv
Begrijp me goed, ik heb het hier niet over een dvd speler!

is dit mogelijk en zo ja welke kast raad je me aan en wat ben ik hieraan zoal ongeveer kwijt.

bedankt alvast
 
Laatst bewerkt:
Hai,

Als ik jou was zou ik binnenkort eens de mediamarkt(of andere winkel) binnen lopen en je daar even laten oriënteren. Het aanbod van mediaspelers is erg groot. Mijn schatting is dat je rond de €100 - €200 kwijt bent. Hou er rekening mee dat niet iedere mediaspeler een harde schijf heeft of een wireless kaart. Ook lijkt me het aanbod mediaspelers met scart aansluiting schaars, aangezien hdmi zo langzamerhand de standaard aan het worden is. suc6 ermee.
 
hdmi kan je toch wel converteren naar scart neem ik aan?
 
mooi dingie en ook niet zo groot...
waar te koop? en is ie aan te sluiten op mijn kleuren tv?

Als jij een scart aansluiting hebt is het altijd op jouw tv aan te sluiten, al dan niet met een convert naar scart.
 
enig idee wat ik dan voor zon converter kwijt ben?
 
enig idee wat ik dan voor zon converter kwijt ben?

Dat mag echt niet meer dan 10 euro kosten, maar ik heb echt achterlijke bedragen gezien. Kijk anders eens bij conrad.nl. Maar er zijn vast wel webshops die het goedkoper kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan