Media openen met wmp

Status
Niet open voor verdere reacties.

scoopy

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Berichten
789
Hey,

als ik tijdens het surfen ergens op een liedje of filmpje klik, opende vroeger gewoon media player en begon dit af te spelen.
Nu opend media player ook nog, maar er komt een downloadvensterke... Als ik dit venster sluit voor dat het voltooid is, is er niet aan de hand, en begint het af te spelen. Maar als ik het niet cancel geeft media player een fout, dat het bestand niet gevonden kan worden..
 
MP

wat voor een MPlayer heb je.. MSIE die is namelijk zeer gevoelig tegenwoordig wat mediaplayer betrefd. Ik weet niet welke versies je op de pc hebt staan maar als je in een internet explorer venster via beeld --> explorer balk --> media aanklikt dan krijg je de juist geintregeerde versie van mediaplayer. Klik wel even op de startknop van Mediaplayer rechts in de media sector.

Als hij dan wat wil downloaden dan heb je wat versieconflicten op de pc staan. Gezien MS nog niet door heeft welke programmatuur van elkaar afhanklijk is.

gr
mark
 
thx voor de info

Het had totaal nix met internet explorer te maken...
Heb er eens terug een oude versie van wmp opgezet, en toen terug opnieuw de 9, en het is opgelost...
Wat de oorzaak was weet ik dus wel niet

greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan