Media player deinstalleren in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Electionworld

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Berichten
9
IK heb een probleem met streaming video. WMV bestanden worden niet meer afgespeeld in de diverse browsers. Ik heb de tip gekregen om Media Player 11 te deïnstalleren. Ik kan echter niet zien hoe ik dat moet doen. Iemand een suggestie
 
Binnen het Configuratiescherm -> softwarescherm kun je aanvinken dat je (Windows) updates wel / niet kunt zien.
 
Beantwoording niet meer nodig

Ik heb het probleem kunnen oplossen door het verwijderen van de map C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Media. M.a.w ik heb WMP niet hoeven deïnstalleren.
 
Da's niet de oplossing, geloof me! In het register blijft alles staan!
 
Klopt

Klopt, maar ik heb mijn probleem opgelost zodat ik WMP niet meer hoef te deïnstalleren.
 
Gewoon uit interesse: waarmee speel je nu .WMV bestanden af dan?
 
Windows Media Player 11 zit ingebakken in Vista. Die kán je helemaal niet verwijderen.

Klopt, ik zie nu dat ik in dit topic een leesfout heb begaan (al had ik het mijzelf voorgenomen dat 't mij niet meer zou overkomen............) Ik heb de topicvraag bovenin niet / te snel gelezen en ben vervolgens van XP uitgegaan.

Dubbeldom, want
Ik heb het probleem kunnen oplossen door het verwijderen van de map C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Media. M.a.w ik heb WMP niet hoeven deïnstalleren.
ook aan het vetgedrukte had ik het kunnen zien / moeten afleiden dat het om Vista ging.
 
Laatst bewerkt:
Zou je de Mediaplayer helemaal niet kunnen verwijderen? Ik heb namelijk een probleem met het afspelen van filmpjes. Ik heb wel geluid maar geen beeld.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
 
Beschik je wel over de juiste codecs?

Installeer eens het K-lite codecspack. Wil het dan nog niet, dan:

Download deze eens en klik rechts op een filmp en kies dan voor afspelen "met" en selecteer deze dan eens.
 
Hey Pasja,

Als ik een filmpje afspeel krijg ik geen optie om te kiezen "afspelen met" kun je dit veranderen?

Groetjes
 
Vóór het afspelen!

Klik rechts op de .avi en kies voor "openen met". Selecteer dáár de classic.
 
Hey,

Als je bij uitzendinggemist een filmpje bekijkt en je klikt er op krijg ik het nog steeds niet, echt irritant. Maar het lukt gewoon niet, zijn er nog andere opties?

gr
 
Ja, de allernieuwste. Heb bij de installatie daarvan gewoon alles aangeklikt. Maar zonder resultaat. Heb de computer nog niet opnieuw opgestart. Misschien doet WMP het dan, maar betwijfel dat.
Systeemherstel kan ook niet want die begint een week geleden en toen deed WMP het ook al niet.
 
Ja, ook die heb ik geinstalleerd. Probeer anders ook is deze stap te volgen. Je gaat naar www.uitzendinggemist.nl en klikt daar een willekeurige video aan. Als deze video afgespeeld wordt, rechtermuisknop inklikken. En dan zie je dat er geen optie staat "afspelen met". Dus dat gaat niet lukken.
WMP er af gooien kan ook niet, want hij zit in Vista gebakken. Echt balen dit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan