media player en outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chloe

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2000
Hallo,

Ik heb windows xp por geinstalleerd. In die versie wordt outook express en media player niet mee geinstalleerd.
KAn iemand mij precies zeggen hoe ik dit alsnog kan installeren. Ik heb al wel wat servicepacks en IE6setup gedownload en geinstalleerd maar het is niet gelukt om oputlook express aan het draaien te krijgen.

Kan iemand mij helpen?

Media player is gelukt.

Ik heb windows xp geinstalleerd en outlook express niet. Ik bedoel hiermee dat ik de map outlook express wel zie onder program files. Maar als ik de setup wil draaien gebeurd er niks en als ik op het icoontje van outlook express klik krijg ik de melding dat er niet genoeg vrije ruimte op de harde schijf is. Dat klopt niet.
Als ik bij de installatie van OE kijk dan zie ik ook dath et niet is geinstallerd, net als de media player.

Hopelijk heb je hier wat aan. Ik wil graag OE downloaden op dezelfde manier als media player. Maar hoe en waar.

Outlook Express is een onderdeel van Internet Explorer, als je Internet Explorer installeert, kies dan voor de handmatige installatie, dan kun je, als alles meewerkt, Outlook Express selecteren.

OK, maar hoe installeer ik Internet explorer handmatig?
Ik bedoel die heb ik al eens geinstalleerd en kan is niet zichtbaar in software zoadat ik die kan verwijderen en het opnieuw kan doen. En waar is de optie om het handmatig te doen?

Als je de setup van IE 6.0 start moet je die optie krijgen. Ik weet niet hoe e.e.a. reageert in XP PRO. Het zou kunnen dat IE 6.0 niet goed wil installeren omdat deze feitelijk al in XP zit ingebakken.

Jammer! Hopelijk kan iemand mij helpen, want op deze manier werkt het niet.

Toch bedankt voor je hulp!!

Hartelijk dank, alleen min probleem is dat het niet op de cd staat. Kan ik het ook ergens anders vandaan halen?

Heb je een gekopieerde xp cp ?
Want normaal staat IE er op.
Anders even eentje van iemand lenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan