media player raadsel

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit de 2e

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
Van mijn honderden mp3 mapjes wil ik de ene keer dit, en de andere keer dat beluisteren.
Dat doe ik altijd door met de rechtermuisknop een map aan te klikken, en daaarna op 'afspelen met windows media player' te klikken.

Alleen staat niet bij iedere map de mogelijkheid 'afspelen met windows mediaplayer' tussen de mogelijkheden.

Dit is voor mij vreselijk apart, en uiteraard iritant. Ik heb me al suf gezocht naar de oorzaken, maar kan er niet achter komen.

Het gaat altijd om mp3 mappen.

Iemand een idee?

als je zo een map binnen gaat waarbji je de map niet kan selecteren, en dan alle songs in die map selecteert, kan je dan wel voor afspelen in windows mediaplyer kiezen of dan ook niet ? en als je eens een nieuwe map aanmaakt en die liedjes verhuist, kan het dan wel ?

staan toevallig die liedjes die niet lukken op 1 bepaalde plek in je map structuur ?

Klik met rechts op een map die niet doet wat je wil, kies dan voor eigenschappen en pas het type map daar aan, dus map voor muziekbestanden, incl. alle onderliggende mappen.

sorry mrmusic, die nee's waren voor het antwoord ervoor. Ik had je post helemaal over het hoofd gezien.
Bedankt voor de oplossing, en ik weet nu ook de oorzaak.
Waarschijnlijk wordt de maptype veranderd van muziek naar data door pics van de cd die in betreffende map staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan