media player sitecom met interne hdd die niet wil formateeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

snaphetni

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2013
Beste helpmij desk,

Ik heb afgelopen week een nieuwe media player gekocht van sitecom type md 272. Deze media player heb ik zonder hdd gekocht. Dit om kosten te besparen heb ik een aparte hdd gekocht die voor dit systeem kan worden toegepast type western digital green-1tb. Nu heb ik deze geïnstalleerd wat op zich vanzelf sprekend te instaleren is. Ik heb gekoppeld aan de pc, schijf geformatteerd naar fat(standaard) en vol gegooid met video's, muziek en fotós. Daarna op de tv aangesloten en blijkt hij de hdd niet te kunnen vinden. Dus heb de optie gebruikt van media player zelf om opnieuw te formateren. Hij herkent nu wel de HDD maar zegt dat hij verder leeg is. Terug aangesloten op de pc kan ik heel de HDD niet meer vinden enkel dat kleine geheugen dat media player zelf heeft.

hoe kan het zo zijn dat ik HDD die ik zlef heb ingebouwd niet meer kan vinden op de pc om bestanden erop te zetten?

alvast vriendelijk bedankt.

gr, snaphetni

Heb je die schijf met behulp van je PC geformatteerd of heb je dat door de mediaplayer laten doen?
In het eerste geval zou dat heel goed de oorzaak kunnen zijn.

In eerste instantie met de pc geformatteerd. Nadat ik de meida heb aangesloten op de tv pas via de mediaplayer...

als je een netwerk hebt kan je toch de schijf toevoegen als netwerkschijf in deze computer?

Dat klopt, maar als ik op reis ben wil ik ook graag gebruik maken van de media player. nu heb ik bij deze computer het beheer geopend van de schijven en daar staat dat hij niet toegewezen is. kan je dit aanpassen en bijvoorbeeld toewijzen voor gebruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan