media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajvdijk

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Berichten
8
Hallo allemaal

Mijn dochter heeft heel veel muziek op de comp. staan en kon dit altijd afspelen met media player 11. Nu niet meer krijg de melding.
U heeft geen toegang tot de comp. of de proxy instelling is niet juist.
als ik dan help op het web indruk krijg ik deze code COOD11D2 de internetproxy staat op lan verbinding
wij draaien xp
 
Open Windows Media Player 11. Ga naar het venster Mediabibliotheek en druk op F3. Zijn de weergegeven paden naar de mappen met muziekbestanden nog correct?
Zo niet, voeg een nieuw/gewijzigd pad toe.

Ga via Extra, Opties naar het tabblad Netwerk. Zijn de instellingen zoals in bijgaand voorbeeld?
(Als jouw internetverbinding via een proxy/router loopt, zijn de instellingen soms gewijzigd?)

Ga naar het tabblad Privacy. Staan alle instellingen zoals op bijgaand voorbeeld?
.
 

Bijlagen

  • WMPNetwerk.jpg
    WMPNetwerk.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 15
  • WMPPrivacy.jpg
    WMPPrivacy.jpg
    63 KB · Weergaven: 38
Open Windows Media Player 11. Ga naar het venster Mediabibliotheek en druk op F3. Zijn de weergegeven paden naar de mappen met muziekbestanden nog correct?
Zo niet, voeg een nieuw/gewijzigd pad toe.

Ga via Extra, Opties naar het tabblad Netwerk. Zijn de instellingen zoals in bijgaand voorbeeld?
(Als jouw internetverbinding via een proxy/router loopt, zijn de instellingen soms gewijzigd?)

Ga naar het tabblad Privacy. Staan alle instellingen zoals op bijgaand voorbeeld?
.
 

dit was niet de oplossing het stond alle maal correct aangegeven misscien kan ik iets anders proberen?
 
Wat ik noemde had ik van een aantal Engelstalige forums afgehaald. Zoeken in Google in het Nederland met de zoekterm "COOD11D2" levert niets op. :confused:
Als je Engels kunt lezen, kijk dan zelf die forums eens na?
 
media

Dat had ik ook al gedaan en dit loste niets op. volgens mij zit het niet in media player maar in mijn bestand want als we iets nieuws downloaden van internet wordt het wel gewoon afgespeeld. Het staat dan in hetzelfde bestand opgeslagen. ik snap er niks meer van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan