media streamen naar samsung smart tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

krmulder

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2011
Berichten
21
Hallo,

Wie kan mij helpen?
Ik heb een samsung smart tv en deze heb ik al verbonden met mijn router waar ook mijn desktop computer van boven aan hangt.
Nu zou het heel mooi zijn als ik op mijn desktop media (lees films) kan streamen naar mijn tv beneden.
Op mijn computer draait Vista.

Hoe ga ik dit doen?
 
Beste krmulder,

Heb je al geprobeerd om de AllShare software te downloaden en op jouw computer te installeren? Deze software kun je terugvinden onder de Support-sectie van de productpagina van jouw televisie, op onze website www.samsung.nl. Hiermee kun je al de door Samsung televisies ondersteunde bestandsformaten naar de televisie streamen via joiuw huisnetwerk.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
 
Hallo Alex,

Bedankt voor je reaktie.
Allshare is inderdaad het programma wat ik nodig heb.
Ik heb het nu geinstalleerd, maar elke keer als het word opgestart dan krijg ik gelijk de melding ´Samsung Allshare player werkt niet meer´, en daarna kan je alleen maar klikken op afsluiten van het programma.

Dus inderdaad het is (waarschijnlijk) wat ik zoek, maar het programma loopt vast op mijn Vista.
 
Beste krmulder,

Heb je al geprobeerd om AllShare te verwijderen, opnieuw te downloaden en opnieuw te installeren? Het lijkt alsof het programma corrupt is geraakt.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
 
Hallo Alex,

De software blijft gelijk afsluiten als het wordt geopend. Ik heb keer op keer opnieuw geinstalleerd.
Op internet kan ik niets vinden over deze specifieke fout.
Mijn tv vind nu wel de map, maar ik kan hier niets inzetten omdat de software het niet doet.
Is er nog een alternatief voor Allshare?

Groeten, Kas.
 
Beste krmulder,

Dan hebben wij de volgende vragen voor jou:
- Van welk besturingssysteem maak je gebruik?
Ondersteunde OS zijn:
Windows XP SP3,
Windows Vista,
Windows 7

- Voldoet jouw computer aan de systeemvereisten van AllShare?
Deze zijn minimaal:
CPU: Intel Pentium4 2,33GHz of Intel Atom 1,6GHz,
RAM: 2.0GB,
Schijfruimte: 200MB.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
 
Hallo Alex,

ik heb een vraagje ik all share gedownload op mijn pc krijg hem te zien op me tv maar als ik een map er in zet krijg ik hem wel te zien op me tv maar niet de film
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan