MediaPlayer 11 vanaf internet starten (mp3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Sinds kort werkt Windows Media Player 11 niet meer goed. Ik gebruik Vista en Internet Explorer. Videostreams bekijken op uitzendinggemist.nl lukt niet meer (ook niet bij RTL gemist). Uiteraard Firefox geprobeerd, losse url naar videostream geplakt in Windows Media Player en ben er nu achter dat dit de boosdoener is: Windows Media Player speelt geen internet content meer af. Ligt niet aan firewall software oid, heb ik uitgeschakeld. Windows Media Player 11 downloaden lukt niet omdat MS een oudere versie aanbiedt op de site en deze niet te installeren is over de bestaande Windows Media Player 11 installatie. Iemand enig idee hoe dit oplossen of Windows Media Player opnieuw te installeren?
Bovenstaande kwam ik ergens tegen en is exact het probleem wat ik ook heb. De oplossing die hiervoor werd gegeven hielp helaas niet:
Ik heb hetzelfde probleem gehad, ik heb het op weten te lossen door de "Windows Media" director te verwijderen uit: "C:\Users\%UserName%\AppData\Local\Microsoft\"

Iemand nog een suggestie??

Sinds wanneer heb je dit probleem?
Good old systeemherstel een optie?

heb je de add-ons wel gedownload en ingeschakeld?

welke add-ons?
Ik ga er vanuit dat je bij normale installatie van Vista, ook gewoon vanaf internet een mp3 en/of een mpg/wmv zou moeten kunnen openen??

Heb op het werk gekeken bij een Vista bak (na nieuwe installatie), en die gaat ook gewoon goed!

welke browser is het trouwens dat je gebruikt?

firefox, IE of werkt het bij allebij niet?

in principe IE, maar met FF gaat het ook mis!

wel ja ik denk dat mp3 automatisch zou moeten afgespeeld worden maar ik zou toch een dit proberen(beetje naar beneden scrollen)

nog niet opgelost

Beste mensen,

het is mij nog steeds niet gelukt om het werkend te krijgen. Iemand nog suggesties? Het is nl. erg vervelend zo!

Herbert

heb je media player 11 dan al eens opnieuw geinstalleerd?

die add-on van firefox geinstalleerd?
of gewoon eens de nieuw firefox 3 proberen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan