mediaplayer 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

reiniero

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2006
windows mediaplayer 11 via automatische updates verkregen.
Nu vraagt media steeds om een apparaat aan te sluiten, en gaat vervolgens op zoek naar een mobiel apparaat.
Dit staat ook bij deze computer. Ook slechts bij overige als een mobiel apparaat.

Ik heb volgens mij geen mobiel apparaat. Hoe krijg ik dit van mijn PC en/of die mededeling bij mediaplayer niet meer ??
Ik draai windows XP.

R.

Hoe doe je dat ?
Bij deze computer staat onderin bij overige een mobiel apparaat.
Als ik daarop klik met de linkermuisknop komt hetzelfde scherm als bij openen mediaplayer en wil de pc een mobiel apparaat instaleren. Waarschijnlijk doet ActiveSync dit wat dat dan ook mag zijn, want als ik dan op anuleren druk komt de volgende melding

Voor het mobiel apparaat is geen verbinding ingesteld met deze computer
Als u een verbindin wilt instellen, start u ActiveSync en voert de instructie op het scherm uit.

ik met de echtermuis op het icoon bij mijn computer kan ik slechts kiezen uit:
Openen
Verkennen
Snelkoppeling maken.

Hoe verplaats ik dat ding dan naar ergens anders of de prullemand ?

R

Kennelijk is de vraag te moeilijk of niet duidelijk, want ik heb nog steeds geen antwoord.
Ik wacht nog ff 1 dagen en dan zie ik wel es weer.

Reinier.

Goedemiddag!

Probeer deze tool even. Hopelijk staat er dan in het programma "ActiveSync is enabled" met daarnaast een knop "Disable it!". Klik daar dan op en sluit het programma (als het zichzelf al niet sluit).

Je hebt toevallig toch geen PDA ofzo aan je computer hangen?

Ja dit is een leuke tool en ik begrijp dat het zou moeten werken.
Echter er staat al Disable en toch komt bij het starten van mediaplayer 11 de vraag om een verbinding te maken. Enable of disable maakt niets uit.
Mediaplayer blijft vragen om een mobiel apparaat.
NB. Bij de vorige versie van de mediaplayer was dit niet het geval.

Reinier.

In WMP11 ga je via Extra, Opties naar het tabblad Apparaten. Kijk welk onbekend apparaat je ziet staan, selecteer dat en klik op Eigenschappen.
Vertel hier wat het opleverde.

Daar staan drie apparaten: Dvd-rw station, Beeld en Luidsprekers.
Bij geen van die drie staat iets wat mij vreemd lijkt.

Reinier

Kijk dan bij Apparaatbeehr, USB-controllers. Daar een apparaat of een rood of geel icoontje? Of ergens anders in Apparaatbeheer zo'n icoontje?
.

Bijlagen

• USBApparaat.jpg
    USBApparaat.jpg
    42,4 KB · Weergaven: 19
Nee, niks van dat.
Zodra WMP 11 opstart wil hij een verbinding maken met een apparaat wat door ActiveSync automatisch moet worden gedetecteerd, zo niet (en dat is zo, want er is geen apparaat) klik dan op volgende. Dan wordt er gezocht naar een mobiel apparaat wat niet gevonden wordt, dan druk ik maar op anuleren.
Ik wil dat de boodschap niet meer komt. Bij WMP 10 was dit niet zo en is dit ook niet zo als ik die weer installeer.

Reinier.

Echter er staat al Disable en toch komt bij het starten van mediaplayer 11 de vraag om een verbinding te maken. Enable of disable maakt niets uit.
Even terug naar Microsoft ActiveSyn.. Waarom heb je die software geinstalleerd? James007 vroeg al of je een PDA aan je PC hebt hangen.

Er kan ergens een instelling in WMP11 niet helemaal goed staan, waardoor je dit zoekgedrag krijgt. Ik heb o.a. gekeken bij Extra, Opties, tabblad Netwerk. In venster selecteren "HTTP Browser" en vervolgens op "Configureren" klikken. "Proxyinstellingen voor de webbrowser gebruiken" moet geselecteerd staan, tenzij je een proxyserver gebruikt. Kijk al die verbindingsopties even na.

Laatst bewerkt:
Alle instellingen staan goed, zoals je beschreven hebt.
Maar je opmerking waaromn ik het geinstaleerd heb deed me aan het denken, wat ik heb het niet geinstalleerd, zal wel ergens meegekomen zijn ofzo.
In configuratiescherm, bij software heb ik het gevonden en gedeinstalleerd.
Nu is het over.
Bedank voor het meedenken.

Reinier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan