mediaplayer en weergave problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

poetin31

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
ik heb sinds kort vista, maar de mediaplayer opent niet, maar er wordt geen foutmelding gegeven. Verder kan ik sommige internet pagina's niet volledig zien, net alsof er iets is wat de weergave blokkeert. Ik ben niet echt een wizzard zeg maar dus hoop op handige tips.......

Zijn de drivers voor de videokaart wel goed geinstalleerd?

ik heb werkelijk geen idee, het is een systeem van Dell, dus alles zat er al op.
Enige tips om dit na te kijken?

Je zou eens kunnen kijken in je configuratiescherm bij beeldscherm adapter.

Ik draai nu ook al een tijdje met vista en ben hier zeer tevreden over. Denk dat vista gewoon niet helemaal goed is geinstalleerd of geconfigureerd.

Laat de vista cd anders eens je systeem repareren.

Nee repareren. Misschien is er wat fout gegaan met het installeren van het systeem. Met deze optie kan het misschien nog gerepareerd worden.

en dat staat op de normale installatie cd?
dat zou makkelijk zijn....

het is geen cd waar vista op staat, het is een cd van Dell en er staat op dat je de dvd alleen moet gebruiken om het systeem opnieuw te installeren.....

Dan is het zeker de recovery cd? Als je het probleem blijft houden is dat misschien nog de enige optie.

ik kijk wel, sprak net iemand die dacht dat het aan de beveiligingen ligt. En anders opnieuw installeren. Bedankt voor de tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan