Mediaplayer in Internetexplorer uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Kort vraagje. Als ik op een link klik voor streaming audio, opent automatisch Mediaplayer in een soort frame van Internet Explorer. Hoe schakel ik dit uit, want ik wil dat Winamp dit opent.

Klik op Start en dan "Programmatoegang en instellingen" en in dat menu Windows onderdelen toevoegen of verwijderen.

Dat heb ik reeds geprobeerd, Mediaplayer blijft opstarten. Het vreemde is dat het een soort player is aan de linkerkant van het Internet Explorer scherm. Niet de "echte" Mediaplyer start op.
Nu heb ik het zo ingesteld dat Mediaplyer geen enkele extensie mag afspelen, maar nu start Winamp nog niet op. Ook niet als ik aangeef dat het type bestand altijd met Winamp geopend moet worden. Snap het ff niet..

Heb je ook geprobeerd door "Mijn huidige mediaplayer gebruiken" te kiezen i.p.v. Winamp?

Ik krijg die optie niet eens. Zodra ik de link aanklik opent die mediaplayer al.
Maar ik heb al een soort oplossing bedacht. Als ik de url van de stream rechtstreeks in Winamp invoer en het m3u deel uit de link vervang door mp3, werkt het wel.
Voor mij is dit afdoende. Ik zet deze vraag op opgelost. Bedankt voor het meedenken:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan