Mediaplayer installeert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

elrosso

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Berichten
82
Zowel Real player als Windows mediaplayer willen zich op mijn notebook niet installeren. Wanneer ik de instalfile aanklik worden de files wel uitgepakt en vervolgens gebeurt er niets meer. Iemand die hier ervaring mee heeft (en opgelost)?

Thnx
 
Kijk eens binnen Software of er reeds iets geïnstalleerd staat van één van beide.
 
Ze worden uitgepakt (unzipped of zo), maar moet je wellicht setup of install handmatig uitvoeren?
Of heeft het misschien ook met de account rechten te maken?
 
Laatst bewerkt:
nog steeds geen oplossing gevonden. Het is gekomen na het herinstalleren van Windows XP
 
Zowel Real player als Windows mediaplayer willen zich op mijn notebook niet installeren. Wanneer ik de instalfile aanklik worden de files wel uitgepakt en vervolgens gebeurt er niets meer. Iemand die hier ervaring mee heeft (en opgelost)?

Thnx

Wat wil je dan dat er gebeurd?


Kijk eens onder configuratie - software - Windows onderdelen toevoegen/verwijderen.
Staat daar MediaPlayer afgevinkt?
Zo ja, zou het erop moeten staan.
Kijk eens in de map "C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe" of daar wat staat?
Haal het eens weg in configuratie - software - Windows onderdelen toevoegen/verwijderen
herstart pc en probeer het eens opnieuw.

Wil je de nieuwste Windows MediaPlayer (11) installeren, dan lukt dit niet bij een illegale XP.

Dit zou voor Real Player niet gelden, kijk echter hiervoor in de map "C:\Program Files\Real\RealPlayer\realplay.exe"

Niet daar, dan een zoekactie naar wmplayer.exe resp. Realplayer.exe.

De bestanden gevonden dan voor beide een snelkoppeling op bureaublad maken.

Als jij spullen download weet jij dan in welke map ze binnenkomen?
Pak ze dan zelf uit om dan zelf te installeren!

Na dit alles geen resultaat?
Zoeken bij Microsoft resp. Realplayer resp Google.

Probeer het eens met GomPlayer.
Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan