mediaplayer speelt niets af

Status
Niet open voor verdere reacties.

wahi

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Berichten
25
Hallo,

Ik heb een probleem met de mediaplayer, die niets af wil spelen.
deze foutmelding krijg ik: 0xC00D1199: Kan het bestand niet afspelen
Ik heb geprobeerd de k-lite codec te installeren maar die geeft ook foutmeldingen.
Ik kom geen stap verder zo. Winamp werkt verder wel ok.

oja bij Extra>opties>apparaten>luidsprekers kan ik geen geluidsapparaat kiezen wat ik zeer vreemd vind. De geluidskaart is voorzien van de nieuwste drivers, oude ook geprobeert, werk niet :(

alle hulp is welkom

groet, wahi
 
Wat voor bestand probeer je af te spelen ?
Welke versie van wmp gebruik je ?
Wat voor foutmelding krijg je bij het installeren van het codecpakket ?

Volgens deze site geeft wmp de 0xc00d1199 melding als wmp het bestandtype niet ondersteund:
http://www.updatexp.com/0xc00d1199.html
 
ik probeer mp3 bestanden af te spelen en dvd films. Eerst versie 11 van mp en daarna terug naar 9, geen resultaat.
Die site kon ik al:), heb enig onderzoek uitgevoerd, zonder resultaat, vandaar dat ik hier even probeer
groet, wahi
 
Laatst bewerkt:
c:\program files\k-lite codec pack\filters\*.ax (bij iedere codec bestand dus mp3,divx etc.)

unable to register the dll/ocx:dllregisterserver failed; code 0x80040154 klasse is niet geregistreerd

click to try again, ignore to proceed etc etc
 
Heb je al eerder codecs en cedecs pakketten geinstalleerd ?
Zoja deinstalleer die eerst eens
 
de eerste had ik er geen enkel pakket op staan, k-lite geprobeert maar werkte niet. daarna een ander codec pakket geprobeert, maar dan wordt de vorige automatisch gedeinstalleerd. daar kan ie geen last van hebben.

groet, wahi
 
Dit heb ik gevonden maar hoe je dat moet doen :shocked:

Setup gives the message "Unable to register the DLL/OCX: DllRegisterServer export not found"

This message normally means that you specified the "regserver" flag on a file that doesn't possess the ability to be registered. Remove the "regserver" flag from the [Files] entry and the message will go away.
 
ehhhh....

ik ook niet:(

iemand suggesties??

groet, wahi
 
Heb je mediaplayer 11 gedownload en niet kunnen installeren.
 
hey nu je t zegt:

heb niet-legale versie van xp die wel updates doet en die wilde mediaplayer 11 installeren, dit is gelukt, aleen bij het opstarten moest er een validatie uitgevoerd worden en die mislukte. ik heb toen een andere versie van mediaplayer 11 erop gezet die geen validatie nodig had. toen kreeg ik het probleem met afspelen. Terug naar versie 9 werkt ook niet

Is hij nu ergens geblokkeerd of iets dergelijks?

groet, wahi
 
Het is wel op te lossen, helaas hier niet. Zoek even verder.
 
Het is wel op te lossen, helaas hier niet. Zoek even verder

Vindt dat een beetje vage opmerking.

ik heb dezelfde foutmelding en die is wel op te lossen alleen niet hier? ,

bij mij speelt dus ook niets af in mediaplayer.
besturing XP home, legaal!
de standaard mediaspeler (Mplayer2) speelt wel alles af maar de wmp, maakt niet uit welke versie, die speelt helemaal niets af

elke keer dezelfde melding :
kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren met verwijzing naar fout 0xc00d1199.
Verschillende codecs geprobeerd maar ook zonder resultaat.

iemand die het wel weet en ook kan vertellen ???:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan