mediaplayer speelt slecht 1 song van een playlist

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
mediaplayer speelt slechts 1 song van een playlist en stopt dan, als ik de volgende song wil horen moet ik weer op play drukken.

Op een andere PC heb ik ook mediaplayer staan en die speelt wel de hele playlist. Volgens mij heb ik beiden niet veranderd dus wordt gebruikt zoals windows ze bedoeld heeft en waar ik wat moet instellen zou ik ook niet weten.
Weet iemand wat ik eraan kan doen ?

Er zijn veel mediaplayers. Vermeld er dus ook even bij welke je gebruikt. Je zal wel de Windows Mediaplayer bedoelen, maar het staat er niet bij en er zijn er, zoals gezegd, veel meer.

sorry ik breng even een kleine nuancering aan: hij speelt inderdaad maar één song en stopt dan, maar dat heb alleen als ik de playlist op mijn tv wil afspelen. Gewoon op mijn pc doet hij het wel goed. Maar een andere PC doet het kunstje wel helemaal normaal ! zou het een instelling zijn of zou het komen doordat de probleem computer een laptop is die draadloos het netwerk benaderd. De andere PC is een vaste desktop die bedraad aan het netwerk hangt.

Hoe speel je het op de TV af? Als je via je TV de afspeellijst kiest is het niet de Windows Mediaplayer die dat afspeelt maar software van de TV.

Ik maak een playlist en en dan kies ik afspelen op toshiba tv en dan moet ik de rest bedienen met media player net als op mijn andere PC's maar alleen op mijn laptop werkt het niet.

Ok, die situatie ken ik helaas niet. Iemand anders misschien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan