Mediaplayer verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thooms

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Berichten
254
Hallo.
Ik heb een vraagje.
Als je sommige mappen uit je program files wil verwijderen lukt dat niet.
Zo ook bij Windows Media Player.

Als ik deze map wil deleten krijg ik eerste de volgende melding: Als u de naam van Windows Media Player wijzigt, of als u het bestand of de map verplaatst of verwijdert, is het mogelijk dat sommige programma's niet meer werken. Weet u zekere dat u wilt doorgaan? Dan kies ik Ja.

En dan komt de volgende foutmelding: Kan Windows Media Player niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik. Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.

Ik heb verder geen bestanden open staan die wmp gebruiken.
En als ik reboot en gelijk die map probeer te verwijderen lukt dat ook niet.

Weet iemand raad?
 
Hoi !

Start - configuratiescherm - software.

Klik links op: "Windows onderdelen toevoegen of verwijderen".

Haal het vinkje weg voor: "Windows Media Player"en klik oke.

Greetz,

Harry.
 
Kan je hem niet gewoon bij configuratiescherm>software>windows onderdelen weg halen??


Edit: Snelle Harry :)
 
Hij staat niet eens in software map
En Start > Uitvoeren > Regedit > Hkey_Local_Machines > Software staat ie ook niet.

Tnx harry snor. Dat werkt.
Greetsz Thooms.
 
Het was me weer een genoegen !

Greetz,

Harry.
 
gertjan

in regedit staat hij ook on de map mircosoft en dan mediaplayer :)

ik heb het propleem dat wmp 11 aan het einde van alles compleet vastloop en een foutmelding geeft
ik probeer dus om wmp 9 of 10 terug te instaleren maar hij zeg dat ik een nieuwere versie heb en dat hij dus 9 of 10 niet installeerd
 
Hoi !

Misschien een nieuw topic ?

Werkt de bovenstaande manier dan niet bij je ?

Hij staat toch bij: "Windows-ondedelen verwijderen"?

Greetz,

Harry.
 
wmp

nee werkte niet maar bij verder onderzoek heb ik dezelfde optie gedaan die opgegeven is en dan updates bovenin aan geklikt en daar wmp 11 verwijderd en toen kreeg ik dus wel de optie of ik terug wilde naar wmp9

pfffff dat werkte gelukkig
 
WMP11 verwijderen:
Software, Wijzig en verwijder programma's, zet een vinkje in het vierkantje Updates weergeven. (midden boven.)

Scroll naar Software updates voor Windows XP en verwijder Windows Media Player 11,
Herstart je PC en ga terug naar dezelfde plek en verwijder Windows Media Format 11 runtime.
Herstart je PC: WMP10 is nu weer geinstalleerd
Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan