Mediaplayer voor VOB-bestandeb

• Onderwerp starter Onderwerp starter vpw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Goedenavond,

Ik ben op zoek naar een freeware-programma waarmee ik VOB-bestanden kan afspelen. Ik had hiervoor de vlc-player gedownload, maar die loopt iedere keer vast. Heeft iemand misschien een ander idee?

vrijwel elke mediaplayer kan vobs afspelen.
vermoed dat je vob file(s) misschien corrupt zijn.

Ik heb verschillende mediaplayers geprobeerd, maar bij geen enkele liepen de files vast. Alleen bij de vcl-player. De andere mediaplayers die ik gedownload heb zijn echter allemaal shareware.

Als VLC niet bevalt kun je SM-player proberen, beter en ook gratis.
Let op, downloaden van sourceforce want anders krijg je er opencandy bij.

Na wat zoeken heb ik een goede mediaplayer gevonden geloof ik: Final mediaplayer. Alleen zit ik nu nog met het probleem dat ik een film met .ifo Waar kan ik deze mee afdraaien. Niet in de final mediaplayer en ook niet in de smplayer

Die VOB bestanden zijn onderdeel van een DVD layout. Als je er ook de IFO bestanden bij hebt, speel dan met de VLC player het bestand VIDEO_TS.IFO af.
Dan werkt het verder net als wanneer je een DVD in een DVD speler afspeelt, er vanuit gaande dat de bestanden die tezamen de DVD moeten vormen er ook allemaal zijn.

Laatst bewerkt:
[QUOTE Als je er ook de IFO bestanden bij hebt, speel dan met de VLC player het bestand VIDEO_TS.IFO af.
[/QUOTE]

Dat begrijp ik, maar het punt is juist dat de vlc-player steeds vastloopt

Je vertelde dat het met het afspelen van de VOB bestanden fout ging. Niet dat je dat deed via het IFO bestand.

Je vertelde dat het met het afspelen van de VOB bestanden fout ging. Niet dat je dat deed via het IFO bestand.

Dat noemde ik wel in bericht 5. Misschien had ik er beter voor e duidelijkheid een nieuwe vraag van kunnen maken.

Of ik moet een bril opzetten :p

De VLC Player is er trouwens prima voor. Als het niet lukt zou ik zeggen dat de bestanden niet in orde zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan