Mediaplayer vrs 11 speelt geen MP4

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Hoe kan het dat windows mediaplayer ( in vista) versie 11 geen mp4 afspeelt. Ik heb mp4 gekoppeld aan WM 11

Dat is meestal een kwestie van de codecs installeren

Deze worden aangeraden.

en anders deze vista codec's

mvg leo
Houdt dat in dat MP 11 een achtergebleven gebied is?? Nero media player doet het gewoon. En MP 4 is er toch ook al weer een tijd. Bovendien is de foutmelding ook weer van de debiele zoals gebruikelijk. Niet zoiets van: er mist een codec met een verwijzing naar een download plek maar: er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen van een bestand, klik op help op het web voor extra assistentie. Als je dat doet krijg je een aantal mogelijkheden van eventuele fouten die kant nog wal raken en al helemaal het probleem niet oplossen. Maar goed MP laat het al vanaf het begin op de meest ongelegen momenten afweten. Ik ga even die codecs doen.

Deze worden aangeraden.

mvg leo
Na de codecs install doetie het gewoon. Volgens <help> was er een probleem met de geluidskaart en nog wat andere wartaal werd er aan toegevoegd..bedankt verder..
Ik had trouwens al andere codecs geinstalleerd maar zonder resultaat.. Deze verzameling verzaakte in ieder geval niet... is .mp4 toch een probleem dan ????

Mooi dat het werkt

Dat er codecs zijn ligt w.s.meer aan de mededingings autoriteit en aan licenties.

Het ene codecpack is beter dan de andere.
W..s werd de rare foutmelding verzaakt door het pack wat je eerder had geïnstalleerd.

mvg leo

Geen Vista maar XP

Deze worden aangeraden.

mvg leo

Hoi Leo

Ik heb XP
Ik heb WMP11 en kan alles zien en horen,
maar nu hebben we met een LG camera een filmpje opgenomen en op de pc gezet.
Als ik deze wil bekijken hoor ik hem wel maar hebben we geen beeld.
Hij meld dat er een codec mist de MPEG-4 Video.
Weet jij hoe ik deze codec erop/bij kan zetten.
Of moet ik een andere versie van WMP erop zetten??

Alvast bedankt Dusty

Ik heb ook zo'n soort probleem. Ik had van mijn oude pc al mijn muziek nummers op een cd'tje gebrand, zodat ik ze over kan zetten op de nieuwe pc. Alleen zit hier dus ook windows media player 11 op, als ik een muziek nummer afspeelt weigert hij dit met de mededeling:

''Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.''

Terwijl mijn muziek bestanden gewoon mp3 formaat zijn :O Hoe los ik dit op?

Blijkbaar is mijn probleem nog niet helemaal opgelost. Nog niet alle avi's worden afgespeeld...

Voor diegene die niet het topic gestart zijn de volgende mededeling:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Aangezien de topicstarter niet meer gereageerd heeft zal het wel opgelost zijn en om verder inbreken te voorkomen gaat het topic dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan