mediaplayer werk niet meer ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter waar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

waar

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
sinds ik een programma om foto cd's te maken geinstaleerd heb werkt mijn mediaplayer niet meer met vanzelf met internet exporer samen. hoe kan ik deze koppeling weer instellen.

Hallo Waar,

Zou je je vraag iets meer toe kunnen lichten, want het is niet helemaal duidelijk wat je bedoelt.
Welk programma heb je precies geinstalleerd en wat zijn de problemen tussen mediaplayer en Internet Explorer.

heb magix foto cd geladen , deze heeft ook een eigen mediaplayer geinstaleerd. nu werkt bij internet explorer de mediaplayer niet meer. hij geeft het scherm van media player en zecht verbinding maken , maar verder gebeud er niets. als ik afsluit, vraagt hij wel om de lopende programma's te sluiten.

Lijkt me dat er dan een conflictprobleem is ontstaan, wanneer er twee mediaplayers naast elkaar staan.
De verwijzingen binnen de programmatuur zullen namelijk naar beide verwijzen en dan dan krijg je natuurlijk vastlopers.
Wat me wel verbaast is dat er een extra mediaplayer wordt geinstalleerd, wanneer er al een is.Was de aanwezige misschien een oudere versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan