Mediaplayer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
voorheen als ik op een mp3 file klikte opende de mediaplayer en starte de mp3
Als ik dit nu doe gebeurd er niks, Ook de mediaplayer start niet op als ik op de shortcut klik en krijg ik een foutmelding

Ik wat nagekeken en als ik op start klik mijn computer en dan Win7 zie ik twee mappen
Program Files en Program Files (x86) in allebij staat een map met Windows Media Player
Als ik in de map met Program Files (x86) en dan in Windows Media Player map op de snelkoppeling klik gebeurd er niks maar in de map Program Files werkt de snelkoppeling wel, Als de player dan open staat en ik klik op een mp3 speelt hij gewoon af schakel ik media player uit en klik dan weer op een MP3 gebeurd er weer niks en weer de foutmelding Ik gebruik Win7

fout.JPG

Laatst bewerkt:
In welke map heb je de mp3's staan?
In ieder geval niet in program files,daar hoef je niet te zoeken.
Maar ga eens naar configuratiescherm>automatisch afspelen.
Dan halverwege staat audiobestanden,daar selecteer je de mediaplayer die je altijd gebruikt.

Ziet er nu zo uit maar werkt nog niet en de MP3 staat op diverse plaatsen op de PC daar is niks aan veranderd11.jpg

rechtsklik op een mp3, openen met ==> aanvinken altijd dit programma gebruiken, en via verkenner naar wmp navigeren.

rechtsklik op een mp3, openen met ==> aanvinken altijd dit programma gebruiken, en via verkenner naar wmp navigeren.

heb ik al geprobeert werkt niet

maar is het niet vreemd dat de mediaplayer in twee mappen staat

even moeten zoeken maar vond dit

MicrosoftFixit.WinMediaPlayer.LB.35279970595277870.1.1.Run

heb het gebruikt en nu werkt het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan