mediaspeler speelt niet af?.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellmondje

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
op de site:uitzendinggemist.nl kan ik niet de gemiste programma's afspelen.weet iemand hoe dit komt?.alleen het reclameblokje wat van te voren wordt afgespeeld,dat werkt wel.meschien dat iemand het zelfde probleem heeft gehad,en diegene mij kan helpen.of iemand anders natuurlijk:thumb:

Vlgs. mij gebruikt die site Silverlight.

Kijk eens of je die wel geïnstalleerd hebt. Indien niet, dan zou je het hier moeten kunnen installeren. Er staan links + installatiemethoden voor zowel Internet Explorer als Firefox.

Succes,

Tijs.

op de site:uitzendinggemist.nl kan ik niet de gemiste programma's afspelen.weet iemand hoe dit komt?.alleen het reclameblokje wat van te voren wordt afgespeeld,dat werkt wel.meschien dat iemand het zelfde probleem heeft gehad,en diegene mij kan helpen.of iemand anders natuurlijk:thumb:

Na systeemherstel heb ik hetzefde en ook online TV van UPC geeft in test aan dat WMP gedateerd is! Er draait Vista met WMP 11. Schiet mij maar lek:confused:

:thumb: Uitzending gemist doet het wel op silverlight maar niet op WMP
Alleen onlineTV kan alleen op WMP, dus niet! (erg) Maar ik wil graag weten waarom niet.

Laatst bewerkt:
Tja heb zo geen idee waarom niet, maar probeer DivX player eens die speelt alles af, kies voor Free download;

DivX7

wmp werkt niet

je moet googlelen op de wmp pug in voor de browser die je gebruikt

wmp werkt niet

je moet googelen op de wmp plug in voor de browser die je gebruikt.
Ook bovenstaande zijn aan te raden voor de wmp heb je ook Java nodig,gratis op de javasite.

suc6 wim/utrecht

Laatst bewerkt:
@topic-starter: We zijn nu meer dan 2 weken verder, en nog geen enkele nieuwe reactie van jou terwijl je op 1 maart nog op het forum actief bent geweest.
Graag snel reageren met de resultaten van de gegeven tips.

Tijs.

je moet googelen op de wmp plug in voor de browser die je gebruikt.
Ook bovenstaande zijn aan te raden voor de wmp heb je ook Java nodig,gratis op de javasite.

suc6 wim/utrecht
Alle sugesties uitgeprobeerd, maar nog steeds geeft systeemtest UPC liveTV een rode ster met aanduiding u heeft WMP9 of hoger nodig! In Vista draait 11.
Helaas, pindakaas.:confused:

Ik zie dat de vraag wel als opgelost is aangegeven, maar dus niet wat het probleem verholpen heeft.
Graag van Hellmondje (de topic-starter dus) óók een reactie, ajb...

Tijs.

Laatst bewerkt:
thijs,

ik heb silverlight geinstalleert,en werkt ie prima.zoals je ziet,heb ik op het andere topic de redenen gezegt,waarom ik enige tijd niets van me heb laten vernemen.:o

@hellmondje: Bedankt voor de terugmelding, we weten nu wat de oplossing was van je probleem.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan