mediaspeler vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimFontein

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2009
Ik heb een vraag over de mediaplayer: AC ryan Playon hd.
Wij hebben thuis een hd ready tv, zou ik dat 1080p bestanden erop kunnen zetten en dat de mediaspeler dan van die 1080p 720p bestandje maakt( of hoe dat ook heet) zodat mijn tv het zonder lag kan afspelen
want ik zie de laatste tijd veel meer 1080p bestanden dan 720p bestanden op internet.

alvast bedankt

Ik heb een vraag over de mediaplayer: AC ryan Playon hd.
Wij hebben thuis een hd ready tv, zou ik dat 1080p bestanden erop kunnen zetten en dat de mediaspeler dan van die 1080p 720p bestandje maakt( of hoe dat ook heet) zodat mijn tv het zonder lag kan afspelen
want ik zie de laatste tijd veel meer 1080p bestanden dan 720p bestanden op internet.

alvast bedankt

volgens mij kan dat prima daar hoef je niets aan te doen.
ik kan ook 1080p op mijn 5 jaar oude scherm afspelen alleen ziet er gewoon niet mooi uit

ik dacht dat omdat mijn pc die bestanden niet kan afspelen en die is aangesloten op mijn hd ready tv.
dus ik kan gewoon 1080p afspelen ,maar ziet eruit als 720p of is het gewoon 1080p?

ik dacht dat omdat mijn pc die bestanden niet kan afspelen en die is aangesloten op mijn hd ready tv.
dus ik kan gewoon 1080p afspelen ,maar ziet eruit als 720p of is het gewoon 1080p?

ziet er dan uit als 720p
maar is het dat je pc die 1080p bestanden niet kan afspelen omdat hij niet goed genoeg is?
of omdat je gewoon niet de juiste media speler hebt op je pc?
want anders kun je gewoon het beste vlc media player downloaden die speelt ze wel allemaal goed af.
http://www.videolan.org/vlc/

mijn pc is de oud denk ik, maar bedankt voor het antwoorden van mijn vraag:thumb:

De AC Ryan Playon HD mediaspeler speelt alle soorten bestanden af. Je kan in het menu van de Playon HD opgeven wat voor TV je hebt, bijv. breedbeeld, maar dus ook de resolutie.
De Playon HD speelt dan alle formaten gewoon op elke type TV af, dus ook 1920x1080.

Als tip kan ik wel meegeven dat er bijna geen verschil in de 720p en de 1080p bestanden zit en aangezien je TV toch 720p is kan je dus voortaan beter 720p bestanden zoeken, scheelt ook weer een hoop ruimte en die kunnen ook op je PC worden afgespeeld. :thumb:

:thumb: Het iPod touch Forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan