• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

medicatie invoer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alternatief:

Zie bijlage:

Alle Medicijngegevens ingelezen in 3 medicatie-comboboxen.
Alle patiëntgegevens ingelezen in patiëntcombobox.

Vereenvoudigde uitvoer naar medicatieblad.

Bijlagen

Beide verie's behoorlijk getest. Maar scannen geeft toch de voorkeur.is nauwkeuriger .
Misschien is mijn vraag niet duidelijk neergezet! Beide versie's zijn bijna wat de bedoeling is.
we moeten echter steeds verschillende patienten met een keuze menu naar voren halen, de gegevens controleren. waarna de barcodescan plaats vindt. En dan de medicatie en tijdstip opdezelfde regel neerzet.Dus er wordt steeds gewisseld met invoer van patienten.De gescande gegevens moeten wel op dezelfde regel terecht komen van desbetreffende patient.Bij de versie van Rudi gaat dit goed zolang je maar bij dezelfde patient (a)blijft invoeren.Zodra je een andere patient gaat invoeren en weer terug gaat naar (a) weet de cursor niet waar de gegevens neer te zetten.We zijn er bijna maar nog niet helemaal.

Groetjes, :confused: Rosa.:rolleyes:

Inderdaad het werkt precies zoals ik bedoelde bedankt.Ook namens de collega's.:thumb:

Het huidige handmatige formulier start van 00:00 tot de volgende dag 00:00 uur.En beginnen dan met een schone lei.
Er kwam een opmerking, het zou mooi zijn als we deze medicatieverslaggeving door kunnen laten lopen.En dan wel met 1 medicatie invulvakje.En de medicatie 2 en 3 weghalen.
Ik kan dan met kolommen verbergen steeds de volgende dag uitprinten.En toch later de gehele medicatie in zijn geheel of per patient kan nazien.
Is dit te realiseren?

groet van Rosa.:thumb:

Laatst bewerkt:
En dan wel met 1 medicatie invulvakje.En de medicatie 2 en 3 weghalen.
En toch later de gehele medicatie in zijn geheel of per patient kan nazien.
Het zal wel aan mij liggen, maar nu ben ik het even kwijt. Je wil meerdere medicatie per dag kunnen invoeren maar later wil je 2 en 3 weghalen, maar uiteindelijk toch de volledige medicatie kunnen zien? Dit zal je toch even moeten verduidelijken denk ik:o

Inderdaad, nu ik de vraag terug lees heb ik de opmerking die van een collega kwam niet goed begrepen.Maar goed, verder werkt het echt naar behoren en er is niet meer zoveel schrijfwerk meer.
Wat ik nu doe is bij de dagafsluiting (00:00 uur) de hele medicatie uitprinten en daarna de data (medicatie) wissen om voor de volgende dag met een schoon blad te beginnen.

Wat wel fijn zou zijn als ik bij de sluiting 00:00 uur gewoon verder zou kunnen gaan het invoeren van de medicatie, dus ook voor de komende dagen!
Misschien doe ik iets verkeerd, maar mij lukt dit niet!
Is geen must hoor. in het boek kunnen we ook terug bladeren.
Maar het zou wel compleet zijn. Om ook terug te kunnen kijken in de vorige dagen.

Groet, Rosa:rolleyes:

Ik zal het wel bekijken, maar vandaag vertrek ik op vakantie voor 10 dagen dus zal je wel even geduld moeten hebben:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan