Mediion na 2 jaar stuk

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
1. microfoon stuk
2. DVD speler stuk
3. Blijvende software/driver problemen en bv meldingen 'te weinig geheugen' bij Mailprogramma terwijl er voldoende geheugen is.

Is een laptop van okt 2013 gekocht voor 499 euro. MD99221

Een aantal maanden geleden schone installatie windows 8.1 omdat windows 10 niet geinstalleerd kon worden wegens verouderde drivers.

Laptop is weinig en door 1 persoon gebruikt, microfoon misschien 4 x en DVD speler 6 x.

Jammer, maar Medion is dus ten zeerste af te raden. Hopelijk gaat de Asus wat langer mee.

Hallo

Garantie claimen ...

Medion geeft toch 3 jaar garantie ???

Peter

Ga proberen ik verwacht er weinig van.

Hallo

Medion belgie is 3 jaar ...

Nederland blijkbaar slechts 2 jaar ???

Topic starter maakt geen melding waar hij woont ... , en er zitten blijkbaar ook veel Belgen op deze site...

Al deze defekten zullen ook niet allemaal tegelijkertijd zijn opgetreden , en er zal toch wel bewijs zijn van enige correspondentie met Medion ...

"Ga proberen ik verwacht er weinig van. "

Stel dan de laptop terug in "fabrieksmatig" (zoals aangekocht) <-- eenvoudigste .. gebruik de aanwezige recoverypartitie ..

Peter

Laatst bewerkt:
Medion vindt accu stuk na 1.5 jaar normaal en dat ze niet toegerust zijn voor Windows 10 ook....mailprogramma ligt aan betreffende software terwijl ik steeds de melding krijg dat er te weinig geheugen zou zijn. Alles is dus al opnieuw erop gezet.

Hallo

"Medion vindt accu stuk na 1.5 jaar normaal "

Kan ik inkomen ... zij weten ook niet in welke mate jij dit toestel hebt misbruikt , totdat zij deze onder handen hebben gehad en kunnen uitlezen ....

Aantal laadcycli ... overdreven hoge omgevingst° ???

Of een toestel geschikt is om win ???? op te installeren kun je zelf controleren bij microsoft .... alvorens betrokken o.s. blindelings te installeren ...

Wat wist medion u trouwens te melden van uw defekte microfoon , alsook de defekte d.v.d. speler .... , want deze geraakt blijkbaar in de vergeethoek.

"Al deze defekten zullen ook niet allemaal tegelijkertijd zijn opgetreden , en er zal toch wel bewijs zijn van enige correspondentie met Medion ..." --> ??

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan