Medion 40100 windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

cornelis180

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een Medion 40100 hier waar ik windows 7 heb opgezet. Nu werkt de wireless adapter niet. de drivers die erop staan is PRISM 802.11g Wireless Adapter.

Het lijkt prima te werken, maar hij zegt rechtsonder 'No connections are available'. Ethernet kabel werkt wel prima. Hij ziet dus gewoon geen netwerken. De wireless switch lijkt niet te werken (zit een knopje op laptop), maar denk niet dat dit van belang is.

Iemand een oplossing?

Thnx voor de drivers! :) T zijn allemaal xp drivers.. Om verder geklooi te voorkomen, heb ik er maar XP opgezet: Eigenlijk zelfde probleem met wireless adapter.

Drivers van site geïnstalleerd; (2.1.14.2) maar hij ziet nog steeds geen draadloze netwerken...

het is een PRISM 802.11g Wireless Adapter...

Wat kan ik nu doen? Die switch om wlan aan en uit te zetten werkt trouwens niet...

Edit: Inmiddels ontdekt; lag inderdaad aan die switch. Heb driver voor hotkey's geinstalleerd (LAUNCH MANAGER). Probleem is dat ik nu na opstarten elke keer op die wlan switch moet drukken. Als ik dit gedaan heb moet ik óók nog is de wireless zero configuration service opnieuw starten... >.<

Laatst bewerkt:
msn nummer

Hallo,
Vanwege een soortgelijk probleem (de driver voor wlan via het "rottige knopje" kwam ik op dit forum terecht.
Mijn vraag aan cornelis 180:
Zou je mij het msn nummer van jouw medion 40100 willen doorgeven? Om een of andere reden staat het nergens op de laptop. Zonder dit nummer kan ik de benodigde driver niet downloaden.
Alvast dank!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan