Medion 8008 USB 1?

Status
Niet open voor verdere reacties.

M3nn0

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2007
Hallo, op mijn Medion 8008 heb ik eigenlijk nooit problemen gehad met mijn USB poorten, totdat ik een fresh install deed. De PC herkend de USB poorten alleen nog maar als USB 1, terwijl ik echt USB 2 heb.
Wat ik heb gedaan:
- Medion drivers gedownload (werkt niet)
- In BIOS gekeken, maar kon niets vinden (niet bevestigd)
- Apparaten uitgeschakeld (in het BIOS en apparaatbeheer) omdat ik ergens las dat het aan het lage vermogen van de voeding zou kunnen liggen..
Windows XP Pro SP2

Voor verbeteringen, tips of andere ideeën plz zeg het maar :P

Groeten Menno

- Apparaten uitgeschakeld (in het BIOS en apparaatbeheer) omdat ik ergens las dat het aan het lage vermogen van de voeding zou kunnen liggen..
Windows XP Pro SP2

Voor verbeteringen, tips of andere ideeën plz zeg het maar :P

Groeten Menno

Ik had al vermeld dat ik windows xp sp2 had, maargoed zonder sp1 heb je idd geen usb2 :P

- Medion drivers gedownload (werkt niet)
Werken die drivers niet, of hebben deze geen effect?
Je hebt hier je typenummer ingevult, en daarna de bijhorende driver geïnstalleerd?

Na een nieuwe instal lijkt het mij sterk dat je in het bios dingen moet gaan veranderen, terwijl deze eerst goed stonden.

Hoe heb je windows opnieuw geïnstalleerd, met de recovery cd?

Werken die drivers niet, of hebben deze geen effect?
Je hebt hier je typenummer ingevult, en daarna de bijhorende driver geïnstalleerd?

Na een nieuwe instal lijkt het mij sterk dat je in het bios dingen moet gaan veranderen, terwijl deze eerst goed stonden.

Hoe heb je windows opnieuw geïnstalleerd, met de recovery cd?

Driver doen niets, vers van de medion site, ze hebben dus geen effect maar werken wel. Ik heb geen recovery partitie meer sinds die ineens als onbruikbaar werd gezien door de cd. Medion zei dat het niet erg was en dat als ik een clean install zou doen ik alles kon vinden op hun site... (qua drivers)

Je hebt, vanzelfsprekend, ook de driver voor de SIS 648, 963 chipset geinstalleerd?!

Je hebt, vanzelfsprekend, ook de driver voor de SIS 648, 963 chipset geinstalleerd?!

Hmmm, goeie tip! Was daar nog niet opgekomen... Ga ik morgen ff proberen. Vandaag al genoeg je gecomputerd ;)
Meer tips zijn uiteraard welkom.

Hmmm, heb problemen met het vinden van de driver, op de dite van sis loopt het laad balkje vast als ik probeer de 'kit' te downen... iemand link of suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan