Medion 96700 blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbiekens

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Bestemensen ,
Ik heb een Medion 96700 Pocket PC met navigatiesysteem. Ik weet niet wat de orzaak is maar na wat problemen heb ik getracht een reset te doen. (met de pen via een knopje resetten). Wat er dan gebeurt is dat het openingsscherm verschijnt van het Mobile Navigatiesysteem maar blijft bij dit openingsscherm staan. Ik heb uiteindelijk de batterij verwijderd en opnieuw ingezet maar zonder resultaat. Ook heb ik het on/off knopje bij de batterij gebruikt om de Pocket PC aan en en uit te zetten maar allemaal zonder resultaat.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen???

Groeten

Theo

medion mdpna 96700

Hoi weet je ondertussen al wat je er aan kan doen.?
mijn pocket pc doet ook niets meer heb ook harde reset geprobeerd ook on/off knopje en zelfs 24 uur met accu er uit gewacht maar hij doet het nog niet....
krijg eerst loading op me schermpje en dan het startscherm maar dan slaat ie weer uit.
iemand een idee wat ik er aan kan doen

Hallo Theo,

Bij het uitvoeren van een hard reset is het noodzakelijk dat het batterijdeksel geplaatst wordt alvorens de opname toets los gelaten wordt. Indien je dit reeds doet, dan wordt dit veroorzaakt door een schakelaartje ( dat door het batterijdeksel geaktiveerrd wordt) niet meer werkt. Meestel wordt dit veroorzaakt doordat het armpje van de schakelaar afgebroken is. Dit kan je oplossen door bv een klein stukje plastiek of papier in het gaatje van de schakelaar te stoppen juist voor het batterijdeksel gesloten wordt. Dit zal normaal je probleem oplossen. Let wel dat je bij een volgende hard reset eerst dit 'stukje' wegneemt en het vervolgens terug plaatst juist voor het sluiten van het batterijdeksel.

Jos

Dit topic stamt uit 2007 en kan dus met rust gelaten worden. Ik zet er daarom een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan