G4M3R
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 2 dec 2005
Inmiddels 5 dagen geleden had ik bij de Aldi de Medion laptop gekocht (zie titel) die daar in de aanbieding was. Hij klein en toch snel en werkt prettig, een nadeel. Soms na het opstarten krijg ik het beeld in 640x480 in 4 kleuren terwijl het normaal 1024x600 32 bits kleuren zou moeten zijn, in hardware tab laat ie zien dat alles perfect werkt, maar zelfs als ik hem opnieuw opstart of drivers opnieuw installeer voor het beeldscherm werkt het niet. Bij beeldscherminstellingen zijn de schuifjes wel te verplaatsen maar hij verandert dan het beeld gewoon niet.
Nu heb ik systeemherstel gebruikt en deed ie het weer maar ik wil niet dat het nog een keer gebeurt. Hij geeft onder beeldschermen ook 2 schermen, een standaard en een plug and play scherm, standaard gebruikt hij het plug and play scherm en vermoedelijk is dat andere "scherm" de vga uitgang om een groter beeldscherm aan vast te maken.
Schakel ik dat standaard scherm uit als ie het niet doet dan laat ie alles wel op 800x600 zien met 32 bits kleuren maar vervolgens kan ik het niet hoger zetten. Ook hierbij werkt driver herinstalleren etc. niet.
Wie weet wat het probleem is? En beter nog, wie helpt me er vanaf?
Edit: Na systeemherstel herstart ik hem en pats weer alles op 640x480 4 kleuren
, ter info staat XP Home op met SP3
Nu heb ik systeemherstel gebruikt en deed ie het weer maar ik wil niet dat het nog een keer gebeurt. Hij geeft onder beeldschermen ook 2 schermen, een standaard en een plug and play scherm, standaard gebruikt hij het plug and play scherm en vermoedelijk is dat andere "scherm" de vga uitgang om een groter beeldscherm aan vast te maken.
Schakel ik dat standaard scherm uit als ie het niet doet dan laat ie alles wel op 800x600 zien met 32 bits kleuren maar vervolgens kan ik het niet hoger zetten. Ook hierbij werkt driver herinstalleren etc. niet.
Wie weet wat het probleem is? En beter nog, wie helpt me er vanaf?
Edit: Na systeemherstel herstart ik hem en pats weer alles op 640x480 4 kleuren

Laatst bewerkt: