Medion Akoya P6622 (MD 98250) rare tik

Status
Niet open voor verdere reacties.

SemtexO

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2007
Berichten
3
Goedendag!

Ik heb onlangs een laptop gekocht bij de Aldi (Medion Akoya P6622 (MD 98250)). Nu werkt alles prima, maar komt er af en toe raar getik uit het apparaat(vaak 2 achter elkaar, want klinkt als het zacht herladen van een pistool:p). Het geluid komt vanaf rechtsonder. Iemand anders zelfde probleem?

Alvast bedankt!
 
Goedendag!

Ik heb onlangs een laptop gekocht bij de Aldi (Medion Akoya P6622 (MD 98250)). Nu werkt alles prima, maar komt er af en toe raar getik uit het apparaat(vaak 2 achter elkaar, want klinkt als het zacht herladen van een pistool:p). Het geluid komt vanaf rechtsonder. Iemand anders zelfde probleem?

Alvast bedankt!

Haal de cd of dvd eens uit de laptop ....
 
Was het maar zo simpel:confused:

Tja ... ik dacht aan dat herladen van die pistool ;)

Ga goed na, wanneer het geluid voor komt; kort na aanzetten of kort voordat de koelventilator aan slaat; als je een bepaalde handeling uitvoert .... etc.
Voorbeeld: als op mijn laptop een 'arbeidsintensieve' taak wordt uitgevoerd (viruscontrole i.c.m. afspelen cd ... ik noem maar iets) dan slaat onherroepelijk na enige tijd mijn koelventilator aan), wellicht geeft dit meer duidelijkheid over een mogelijke oorzaak.
Bel of mail vervolgens de helpdesk van Medion eens.

Ik zou me er verder niet al te druk over maken. Je hebt drie jaar garantie en die is bij Medion niet slecht.
Ervaring:
Ik heb hier een medion-pc staan van - inmiddels - zes jaar oud, die nog prima werkt (na uiteraard de nodige upgrades).
Na 2,5 jaar deed hij niks meer en werd zonder probleem bij mij thuis het moederbord vervangen .... kijk, dát is nog eens service!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan