Medion Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irma70

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Hoi,

ik ben op zoek naar de driver van de medion externe hdd md 90250.06. Wie kan mij daaraan helpen:shocked:

Medion Externe HDD Driver

ehm.....:o

om 'm uit te kunnen lezen. Mijn pc is enige tijd geleden gecrashed heb alles opnieuw moeten installeren en daarbij is (denk ik) de aansturing van de USB poort verloren gegaan. Misschien moet ik dus wel iets heel anders hebben dan drivers specifiek voor de externe harde schrijf, bedenk ik me nu.

Wel besturings systeem gebruik je?
Werken andere zaken wel op de USB poorten (USB stick, MP3 etc.)?
Staan er gele uitroeptekens/vraagtekens in apparaatbeheer?

Er staan alleen gele vraagtekens bij 'overige apparaten' 'multimedia audiocontroller'.

Dat betekent dus dat je nog een aantal drivers van je pc zelf moet installeren, waarschijnlijk de chipset drivers (daarin meestal ook de usb) en de audio drivers

Ergens op je pc zit een sticker met o.a. een serienummer. Geef dat even!

ik heb meerdere nrs gevonden

(nrs verwijderd)

Okee, nu weet je alles van mijn pc, ik kan ertoch wel van uitgaan dat dit goed gaat hoop ik :p

Laatst bewerkt:
Ik weet al een hoop van je pc maar maak je daar niet bezorgd om:D:D

Alleen... ik weet nog niet wat ik weten moet, de gegeven nummers zijn niet wat ik nodig heb.

Op die sticker aan de buitenkant staat ergens een nummer, begint waarschijnlijk met S/N

18134833447

8BX0FIJ

U7670

Okee, nu heb ik echt ALLE stickers en nrs van mijn pc doorgegeven. Nu weet ik het ook niet meer :shocked:

ik ga het zeker proberen. Zal mijn man er nog eens bijroepen, blijkbaar is dit toch meer een mannending ;)

Dank voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan