Medion KR-0420 toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

enpatsu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Goedendag, ik had laatst een nieuwe PC gekocht en daar zat de Medion KR-0420 toetsenbord bij. De toetsenbord werkte naar behoren totdat ik de batterijen verwisselde. Nadat ik de batterijen had verwisseld, deden de rechte shift en ctrl toetsen niet meer, en als ik op de linkse ctrl knop drukt dan komt er dit scherm tevoorschijn:

http://img31.imageshack.us/img31/5843/ctrlscherm.jpg

Ik heb geprobeerd ctrl + shift te doen, systeemherstel, de keyboard opnieuw installeren, de landinstellingen wijzigen naar nederlands US, toetsenbord schoonmaken maar tevergeefs.

Het toetsenbord werkt trouwens wel op andere computers behalve deze, ik heb het op een vista home premium getest en ikzelf zit ook op een vista home premium, dus ik vind het maar raar dat die het niet meer bij mij doet.

Dus hierbij vraag ik of iemand misschien het probleem weet en hoe ik dit kan oplossen, bvd dank.

Helaas, jammer genoeg blijft het probleem zich nog steeds voordoen. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat dus wanneer ik de linker ctrl knop indrukt dat dat scherm tevoorschijn komt, ik weet niet hoe die sneltoets gemaakt is maar ik denk dat het er wel iets mee te maken heeft.

EDIT: Heb ff wat rond gesnuffeld en nog steeds niks gevonden. Wel een update alhoewel, raar genoeg doet de rechter shift het wel in spelletjes, maar, als ik het combineer met letters en dergelijke doet die het niet. Ook is het zo dat wanneer ik ctrl druk ik nog steeds die popup krijgt. Ik weet niet of ik beter een nieuwe toetsenbord moet kopen en of dit te fixen valt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan