Medion Laptop met Vista, boem... blauw scherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad... dat snap ik ook niet. Ik ben ZO content van deze laptop en vind het zonde dat ik hem moet terugbrengen, maar het is echt niet fijn om zo dikwijls BSOD's te krijgen...
 
Inderdaad... dat snap ik ook niet. Ik ben ZO content van deze laptop en vind het zonde dat ik hem moet terugbrengen, maar het is echt niet fijn om zo dikwijls BSOD's te krijgen...

idd
je hebt hem ook in de aldi gekocht? waar vind je dat terug dat je hem terug kan brengen?
 
Tja, nergens vind ik dat terug, maar ik ben naar mijn Aldi winkel gegaan en heb mijn probleem uitgelegd en ze vertelden me dat ik ofwel een andere mocht nemen (wat dus de oplossing ook niet was blijkbaar) ofwel mijn geld terug mocht vragen omdat ik hem de dag ervoor pas had gekocht en dat nog binnen de maand was.
Heb jij ook zo'n medion akoya van de aanbieding uit 27 februari?

Vraagje: heb jij je usb-muis gebruikt? Want misschien ligt het aan die muis.. ik ben nu een tijdje aant werken zonder die muis en ga zien of het daaraan lag
 
Laatst bewerkt:
Tja, nergens vind ik dat terug, maar ik ben naar mijn Aldi winkel gegaan en heb mijn probleem uitgelegd en ze vertelden me dat ik ofwel een andere mocht nemen (wat dus de oplossing ook niet was blijkbaar) ofwel mijn geld terug mocht vragen omdat ik hem de dag ervoor pas had gekocht en dat nog binnen de maand was.
Heb jij ook zo'n medion akoya van de aanbieding uit 27 februari?

Vraagje: heb jij je usb-muis gebruikt? Want misschien ligt het aan die muis.. ik ben nu een tijdje aant werken zonder die muis en ga zien of het daaraan lag


ja 27feb
ik heb de usb muis niet veel gebruikt. daarjuist tijdens vista update heb k nog een blauw scherm gehad (zonder muis).
ma k heb xp nodig voor een aantal programmas, ik had gedacht dat vista die zeker ook wel zou kunnen draaien, maja...

daar zal het niet aan liggen
 
ah je kan hem binne de maand terug brengen dus??
dan gaan we dat zeker doen he :p
al is die laptop helemaal in orde, alleen vista..:s
ik begrijp niet dat microsoft je zoiets kan verkopen als de helft er niet op werkt.

Heb hem zelf nu al enkele maanden, dus terug gaan zal denk ik niet meer gaan. Maar moet ook bekennen dat ik het blauwe scherm een tijdje niet meer heb gehad gelukkig. Verder draait laptop naar tevredenheid. Kan tevens wat zwaardere programma's aan dan mijn 3 jaar oude PC (die destijds nog modern en vernieuwend genoemd kon worden).

Zit op de website van medion te kijken naar updates, krijg me toch een waslijst voorgeschoteld. Zal ik deze instaleren, of is het allemaal onzin? (laptop type: MD 96350)
 
Heb hem zelf nu al enkele maanden, dus terug gaan zal denk ik niet meer gaan. Maar moet ook bekennen dat ik het blauwe scherm een tijdje niet meer heb gehad gelukkig. Verder draait laptop naar tevredenheid. Kan tevens wat zwaardere programma's aan dan mijn 3 jaar oude PC (die destijds nog modern en vernieuwend genoemd kon worden).

Zit op de website van medion te kijken naar updates, krijg me toch een waslijst voorgeschoteld. Zal ik deze instaleren, of is het allemaal onzin? (laptop type: MD 96350)

dat zal wel geen kwaad kunnen. misschien is het dan opgelost want er staan er redelijk nieuwe tussen....
maja mijn probleem zal dfan nog niet opgelost zijn, ik heb xp toch nodig
 
Ik weet niet welke update ik moet installeren hoor, zo'n lijst! Ik vind dat ze dat van Medion uit moeten in orde brengen vOOr ze de laptops in omloop brengen, toch?
Tenslotte staat er in hun boekje dat de laptops getest zijn, dat zal dan toch niet lang geweest zijn want zoals ik al zei: na amper 1 dag geven ze de foutmelding al.
 
Ik weet niet welke update ik moet installeren hoor, zo'n lijst! Ik vind dat ze dat van Medion uit moeten in orde brengen vOOr ze de laptops in omloop brengen, toch?
Tenslotte staat er in hun boekje dat de laptops getest zijn, dat zal dan toch niet lang geweest zijn want zoals ik al zei: na amper 1 dag geven ze de foutmelding al.

Tja, ik zal het ook nog steeds niet weten welke hardware het conflict veroorzaakt. Zie alleen dat er veel updates beschikbaar zijn voor van alles en nogwat. Maar goed, blijft hopen dat het blauwe scherm niet meer terug komt (afkloppen).
Testen gebeurd niet draaiende, want als je laptop krijgt, wordt windows pas geactiveerd en geinstaleerd.
 
Laatst bewerkt:
Hopi !

@chippen: heeft niets met Vista of Microsoft van doen, draait bij mij op meerdere PC's al meer dan 1 jaar tot volle tevredenheid,

Je hebt een z.g. OEM (merk) laptop aangeschaft met een voor-geinstalleerde Vista-versie; de verantwoordelijkheid daarvoor berust voor 100 % bij Medion !

Dus alle probleemgevallen met deze laptop: terug naat de leverancier en garantie claimen !

Greetz,

Harry.
 
Hopi !

@chippen: heeft niets met Vista of Microsoft van doen, draait bij mij op meerdere PC's al meer dan 1 jaar tot volle tevredenheid,

Je hebt een z.g. OEM (merk) laptop aangeschaft met een voor-geinstalleerde Vista-versie; de verantwoordelijkheid daarvoor berust voor 100 % bij Medion !

Dus alle probleemgevallen met deze laptop: terug naat de leverancier en garantie claimen !

Greetz,

Harry.

xp is net geinstalleerd nu, vista is gewoon nog niet af. windows als "marktleider" (dictator zullen we maar zeggen) moet ervoor zorgen dat het alles kan doen draaien, medion had er ook voor kunne zorgen ma toch vind ik dat vista gewoon op geen zak trekt.
bij installatie vragen ze om drivers toetevoegen (F6) ma dat moet via floppy disk :s usb gaat dus niet. weten die dan niet dat bijna geen enkele laptop een floppy
drive heeft???
 
Hoi !

Sorry, maar je wilt me niet begrijpen: als je OEM-licentie's gebruikt heb je GEEN recht op enige ondersteuning van @Microsoft !

Dit geldt voor Medion, maar ook voor mij, als ik PC's bouw !

Dus als Vista niet (goed) samenwerkt met de hardware van Medion, moet je bij hen zijn.

Vista werkt prima op een daarvoor geschikte PC; ik bouw er gemiddeld 4 per week. en heb nog geen klachten gehad het afgelo[pen jaar die aan Vista te wijten waren.

Enne......: voor Vista behoef je geen drivers via F6 te downloaden; dat geldt alleen voor Win2K en XP !

Bovendien: nooit van slipstreamen gehoord ??

Greetz,

Harry.
 
Met bovenstaande eens.......heb al een jaar een Asus notebook met Vista erop......hangt echt vanalles aan......bewerk er video mee....speel er games op ....bewerk muziek......alles!!
Nog nooit een (1) BSOD gehad en ben er ook niet bang voor:cool:

Hangt ook een beetje af hoe je met je PC omgaat, wat je zoal installeerd en HOE, en een beetje kennis van de materie.

Vista is een prima besturings systeem als je het een beetje in de vingers hebt en wilt hebben:p
 
Hoi !

Sorry, maar je wilt me niet begrijpen: als je OEM-licentie's gebruikt heb je GEEN recht op enige ondersteuning van @Microsoft !

Dit geldt voor Medion, maar ook voor mij, als ik PC's bouw !

Dus als Vista niet (goed) samenwerkt met de hardware van Medion, moet je bij hen zijn.

Vista werkt prima op een daarvoor geschikte PC; ik bouw er gemiddeld 4 per week. en heb nog geen klachten gehad het afgelo[pen jaar die aan Vista te wijten waren.

Enne......: voor Vista behoef je geen drivers via F6 te downloaden; dat geldt alleen voor Win2K en XP !

Bovendien: nooit van slipstreamen gehoord ??

Greetz,

Harry.

ok, ik wist niet dat het een OEM versie was. en toch moest ik xp hebben voor programmas die vista nog niet ondersteunt.
en nee sorry van 'slipstreamen' weet k niet wat het is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan