medion lifetab MD99066 en mediathek

Status
Niet open voor verdere reacties.

frimout

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Berichten
477
Hallo, 2 maanden geleden in aldi (België) de tablet gekocht. Daar zit een leuke app in waarmee je radio kan beluisteren en dergelijke Mediathek. Nu krijg ik van de ene dag op de andere de melding "no internet connection.....". Heeft er iemand van jullie ook deze tablet en die app en werkt deze nog?

Alvast bedankt
 
Stap 1 is om te kijken of u in het geheel geen internetconnectie meer heeft, of dat alleen die app geen connectie kan maken.
Dus: kunt u voor andere zaken wel met internet werken (en is het dus alleen die app), of heeft de tablet totaal geen internetverbinding?
 
Tablet had voor de rest wel internetverbinding. Nu blijkt vanaf vandaag terug alles te werken. Had zojuist nog kontakt met medion en die gingen het ook eens nakijken maar dachten dat het waarschijnlijk wel aan de server van de app zelf lag. Nu start ik de app en blijkt dit in orde te zijn. Ik heb waarschijnlijk een beetje te vroeg gepanikeerd :eek: . Had ondertussen wel iets dergelijks gevonden: rad.io van radio.de, even goed en nog gemakkelijker.
Hier mag een slotje op.

bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan