Medion Lifetec 9700 digitale camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jean Loomans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2002
Sinds ik mijn pc heb geformateerd,krijg ik mijn digitale camera niet meer geinstalleerd.Ik werk met XP Pro.... Zodra ik de usb kabel inplug van mijn camera(Medion Lifetec 9700)....geeft de gevonden nieuwe hardware een ander type weer van de Medion camera...iets met 95**.De software laat zich gewoon installeren...krijg ook icoontje van de Medion 9700 op bureaublad...maar de camera wordt steeds niet gezien.Als ik het verkeerde type camera verwijder uit map camera's en scanners en probeer een nieuwe toe te voegen....vind hij volgens mij de drivers niet voor mijn camera.Voor de format van mijn pc heeft alles gewerkt...het zal wel niet iets ernstigs zijn...ik zie hoogstwaarschijnlijk iets over het hoofd.Maar wat!!! Hoop dat iemand raad weet..
Alvast bedankt....

Jean Loomans

Kinkt Raar Maar

Heb dit eerder gehoord en was gewoon geval van niet kijken naar Deze Computer waar je de kaart van de camera kan zien.. klinkt dom maar kan gebeuren... verder zie je niks anders met de medion...

de cd software in in de cdrome drive

rechter muis knop op deze computer
kies eigenschappen
klik op hardware
klik op apparaatbeheer
klik op + voor beeld schermen
selecteer MD9700 of 5995
klik op stuur programma
klik op zelf bijwerken
klik op zelf kiezen
blader nu naar uw cd en klik op de map xp of win 98
selecteer md9700 en druk op ok

zorg er voor dat uw display boven op de camera steeds USB laat zien liefst met stroom voor het geval dat het uit gaat voor jij klaar bent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan