medion md5044

Status
Niet open voor verdere reacties.

djrene66

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
de tv kaart werkt wel maar met problemen

naar 1 min valt geluid weg
en bij de radio ook
en kan niet vinden hoe ik fijn afstemming kan doen bij de tv en handmatig zender kan zoeken

wie o wie kan mij helpen

Toeval, heb net bij mijn maat dit probleem opgelost. Medion levert als het goed is een Asus kaart bij je systeem. Eerst bij Asus de driver updaten. Daarna bij de Windows mixer alle!!!! vinkjes die een in/uitgang dempen weghalen. Pc opnieuw opstarten en nu zou alles moeten werken.

ik heb alleen de tvkaart een asus kaart zit er niet bij
dat de vinkjes aan gezet worden klopt maar uit zetten helpt niet het enigste om weer geluid te krijgen is het proggie weer op testarten of naar instellingen te gaan van tv en dan op ok klikken maar dan maar weer ong-2 min geluid

zo is het bij de radio ook

dus zoek nog steeds naar een oplossing

Geplaatst door hdpatrick
Nou in ieder geval moet je ff uitzoeken welk merk radio/tv kaart je hebt en dan de driver updaten. Bij de windows mixer moet het mogelijk zijn om de vinkjes blijvend uit te zetten.

Voor alle duidelijkheid zal ik je de link geven naar de programmamaker en kun je de oplossing lezen,.

http://www.gocyberlink.com//english/cs/support/qa.asp?m=ceesmich@wanadoo.nl&ID=CS000146450

heb gedaan wat daar staat maar helaas naar 2 min gewoon geen geluid meer en vinkjes blijven gewoon weer aangevinkt

iedergeval bedankt voor jou inzet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan